پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۸۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۴
حجت السلام نقدعلی صبح امروز در انتقاد به قالیباف گفته بود که ارائه این طرح‌ها برای این است که شما قصد دارید نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شوید.

 
شعار سال: ⁩در جلسه علنی امروز مجلس طرح شفافیت آراء نمایندگان، با ۱۵۳ رای موافق، ۶۳ مخالف و ۱۲ ممتنع رد شد.تصویب این طرح به دوسوم آرای نمایندگان مجلس نیاز داشت که بابت سه رای کمتر رد شد.
 
اما همین سه‌ رأی سبب شد یکی‌ از بزرگ‌ترین وعده‌های اصول‌گرایان درباره برنامه‌های‌شان در مجلس شکست بخورد- آن‌ها سخت به مجلس قبلی انتقاد داشتند که چرا رأی نمایندگان علنی نیست تا مردم بدانند چه کسی به چه برنامه‌ای رای مثبت یا منفی داده است. اما با این حال نمایندگان انقلابی مجلس که امروز برای بررسی همین موضوع جلسه غیرعلنی برگزار کرده بودند هم نتیجه ای جز افزدون بار مالی مضاعف بر خانه ملت ثمری در پی نداشت.
 
حجت السلام نقدعلی صبح امروز در انتقاد به قالیباف گفته بود که ارائه این طرح ها برای این است که شما قصد دارید نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1400 شوید.
 


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  دیده بان ایران، تاریخ انتشار:  15 بهمن 1399  ، کدخبر: 101272، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
0
0
تجربه نشون داده که هرچی کسی شعار های بیشتری در زمینه عمل گرایی میده عمل گرا نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین