پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۸۴۶
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۷
ماجرا از آنجایی شروع شد که چندی پیش «محمدرضا صباغیان»، نماینده بهاباد و بافق در مجلس به انتقادی تند علیه قالبیاف پرداخت. او خطاب به رییس مجلس یادزهم گفته بود: «مجلس پادگان نیست». پس از این جملات بود که دیگر نمایندگان به او اعتراض کردند. اما ماجرا به همین جا ختم نشد و حالا امام جمعه این شهرستان با حکایتی از برادر حاتم طایی، گفته: «در چاه زمزم ادرار نکنید. اگر می‌خواهید معروف شوید بروید جای دیگر ادرار کنید»!

شعار سال:ماجرا از آنجایی شروع شد که چندی پیش «محمدرضا صباغیان»، نماینده بهاباد و بافق در مجلس به انتقادی تند علیه قالبیاف پرداخت. او خطاب به رییس مجلس یادزهم گفته بود: «مجلس پادگان نیست». پس از این جملات بود که دیگر نمایندگان به او اعتراض کردند. اما ماجرا به همین جا ختم نشد و حالا امام جمعه این شهرستان با حکایتی از برادر حاتم طایی، گفته: «در چاه زمزم ادرار نکنید. اگر می‌خواهید معروف شوید بروید جای دیگر ادرار کنید»!
 

تعداد بازدید : 201



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری فراز ، تاریخ انتشار:  17 اسفند 1399  ، کدخبر: ،www.faraz.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین