پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۸۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۱
سعید محمد رئیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گزارش مفصلی را در قالب سه بخش به شورای نگهبان ارسال کرده که معتقد است می‌تواند موجبات ردصلاحیت یکی از نامزد‌های شاخص ریاست جمهوری را فراهم کند. گزارش او درباره پروژه فساد موسوم به «یاس» بوده و محوریت اصلی آن نیز بر تخلفات «عیسی شریفی» قائم مقام وقت شهرداری تهران تنظیم شده است.

شعار سال: چند روز قبل «سعید محمد» در پیش زمینه رقابت های انتخاباتی افشاگری هایی در مورد جزییات فساد قالیباف انجام داده است، جایگزین سعید محمد در قرارگاه خاتم امروز معرفی شد، هنوز مشخص نیست او استعفا داده یا برکنار شده

سعید محمد رئیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گزارش مفصلی را در قالب سه بخش به شورای نگهبان ارسال کرده که معتقد است می‌تواند موجبات ردصلاحیت یکی از نامزدهای شاخص ریاست جمهوری را فراهم کند.

گزارش او درباره پروژه فساد موسوم به «یاس» بوده و محوریت اصلی آن نیز بر تخلفات «عیسی شریفی» قائم مقام وقت شهرداری تهران تنظیم شده است.

«محمد» در این گزارش اسنادی از تخلفات پیچیده و چند لایه مدیران وقت شهرداری تهران و ۲۵مسئول دیگر را همراه داشته و روند گزارش طوری است که از فحوای آن نقش قالیباف در این پرونده استنباط می شود.

این تارنمای خبری مدعی است که این گزارش به دست فقهای شورای نگهبان هم رسیده است.

سعید محمد پس از این جلسه گزارش بازخورد آن را پیگیری کرده و در جلسه ای گفته که نیمی از اعضای شورای نگهبان بر روی تایید صلاحیت «قالیباف» مردد شده اند.

«سعید محمد» کارشناس فنی پرونده فساد یاس بوده است.

 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
0
1
بعيد ميدونم كه اين چيزي كه محمد تحويل شوراي نگهبان داده اصلا مورد بررسي قرار بگيره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین