پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۰۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
قانونی کردن شفافیت آرای نمایندگان مجلس، یک ترجیح یا انتخاب نیست. یک وظیفه و الزام است. نظارت مردمی، باعث کاهش احتمال اهمال و فساد می‌شود. لطفا به این خوان و خان بازی‌های بعضی‌ها خاتمه دهید. ۴۰ سال انقلاب نکردیم و صد‌ها هزار شهید و جانباز ندادیم که امروز، شاهد تافته‌های جدا بافته باشیم. لطفا اگر قصد شفافیت ندارید، از وظیفه خطیر نمایندگی استعفا بدهید.

شعار سال:بنظر می رسد که اصرار بر تداوم وضع فعلی عدم شفافیت ها در آرای نمایندگان مجلس ، یا جهالت باشد یا باید به دنبال ریشه های مفسده بود. مگر اختیار شفافیت آرای نمایندگان مجلس باید دست خودشان باشد؟ رای مردم شما را آورده است و همین مردم شفافیت عملکردی می خواهند.

توصیه ما به آقایان و خانم های محترم نماینده این است که از خودتان اسم و رسم نامبارک در تاریخ بجا نگذاشته و تا دیر نشده، رای گیری مجدد منجر به قانونی کردن فرآیند شفافیت را انجام دهند. مصلحت ها را می توان از طریق جلسات غیر علنی دنباله گیری کرد. هشدار کارشناسانه می دهیم که در صورت کم توجهی به این مهم ، چتر تمام قد نظارت رسانه ای را روی سر نمایندگان پهن نموده و مسلما عواقب کار ، تماما بر عهده خود نمایندگان عزیز خواهد بود. فردا روز، پذیرای هیچ گله گذاری و دلخوری نیستیم.

رائفی پور در توئیتی در این خصوص با اشاره به سخنان حضرت علی، عبارات جالبی را بکار برده که ارزش شنیدن دارد.


اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
0
0
مجلس تا زمانی که نتونه شرایط رو برای اعتماد عمومی به جود بیاره نتونسته موفق باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
0
رائفی پور هم گزینه مناسبی برای نمایندگی مجلس بوده و هست باید به نیروی جوان اعتماد کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین