پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۳۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
فریدون عباسی، نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسش‌های طلاب کازرونی مقیم قم گفت طرح شفافیت آراء نمایندگان را امضا کردم، اما به آن رأی ندادم.
شعار سال : فریدون عباسی، نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسش‌های طلاب کازرونی مقیم قم گفت طرح شفافیت آراء نمایندگان را امضا کردم، اما به آن رأی ندادم.

او فزود: اینکه یکی به برجام رأی داده بود بعد در حوزه انتخابیه او را کتک زدند، این چه شفافیت آراست؟ آیا مردم ظرفیت شفافیت را دارند؟

وی همچنین درباره هیأت رئیسه کنونی مجلس گفت این هیأت رئیسه دور بعد رأی نخواهد آورد یعنی با این شکل اداره مجلس این زمزمه هست که این‌ها رأیشان را از دست داده‌اند و رئیس مجلس که ۲۳۰ یا ۲۴۰ رأی آورده، بعید است دفعه بعد ۱۴۰ یا ۱۵۰ رأی بیاورد.
 
شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری انتخاب ، تاریخ انتشار 18 بهمن 99 ، کد خبر : ۶۰۰۴۰۱ ، entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
کلا کشور عجیب غریبی هستیم هیچی مون عادی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
چرا نباید وجدان کاری وجود داشته باشه و کسی وظیفه اش رو سبک نشمره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین