پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۱۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
خبر دستگیری و بازداشت یک ساعته رئیس کمیسیون انرژی که در سفر روسیه رئیس مجلس را همراهی می‌کرده است، ادعایی است که یکی از خبرنگاران صداوسیما در صفحه شخصی خود اعلام کرده بود؛ اما گویا براساس اطلاعات کسب شده؛ این خبر صحت ندارد.
شعار سال؛ این خبر که در صفحه شخصی یکی از خبرنگاران صداوسیما اعلام شده و توسط رسانه‌های اصلاح‌طلب در حال انتشار است، ادعا می‌کند که فریدون عباسی به دلیل تحریم‌های آمریکا به مدت یک ساعت در فرودگاه مسکو بازداشت شده است.

طبق اطلاعات به دست آمده؛ چنین روایتی فاقد صحت بوده و به جهت آن که نام فریدون عباسی سال‌ها قبل در میان دانشمندان هسته‌ای ایران از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به سازمان ملل ارسال شده بوده، تنها برای دقایقی روند چک و تایید گذرنامه او با تاخیر همراه شده است.

هر چند بهتر بود که وزارت خارجه پیش‌بینی چنین مشکلی را می‌نمود، با این حال رئیس کمیسیون سیاست خارجی دومای روسیه که به استقبال هیات ایرانی رفته بود، پس از این اتفاق و در محل فرودگاه مسکو بابت تاخیر ایجاد شده در ورود نمایندگان ایران عذرخواهی کرده است.

عباسی در این سفر دیدار‌های مهمی از جمله با مسئولان عالی‌رتبه شرکت «روس اتم» داشته که هماهنگی‌های آن پیش از این سفر انجام گرفته بوده است.
 
 
 
دستگیری فریدون عباسی در روسیه صحت دارد؟!
 
 
 

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مدارا، تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۵۴۰۵۰، www.modara.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
فریدون عباسی اظهارات متناقضی رو از خودش ارائه داد در زمینه شهید فخری زاده و عملکرد دولت اخر هم معلوم نشد چیشده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین