پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۳۷۴
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
کاظم غریب آبادی اعلام کرد: مدیرکل آژانس روز شنبه به تهران سفر می‌کند.

شعار سال:کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، اعلام کرد رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز شنبه به تهران سفر می‌کند.

غریب آبادی افزود: این سفر به درخواست مدیرکل آژانس و به منظور گفت‌وگوهای فنی با سازمان انرژی اتمی ایران درخصوص چگونگی اجرای مفاد نامه ۲۷ بهمن ماه ایران به آژانس و ماده ۶ قانون اقدام راهبردی مجلس شورای اسلامی و نحوه ادامه همکاری های دو طرف در چارچوب ترتیبات و تحولات جدید، انجام می شود.

کمالوندی: گروسی یکشنبه با صالحی دیدار می کند
 
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد: رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به منظور انجام گفتگوهای فنی با سازمان انرژی اتمی ایران عصر روز شنبه در راس هیاتی به تهران می‌آید و روز یکشنبه با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و دیگر مسئولان سازمان دیدار می کند.
 
بهروز کمالوندی افزود: این سفر در ارتباط با چگونگی اجرای مفاد نامه ۲۷ بهمن ماه ایران به آژانس در راستای اجرای ماده ۶ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران و به درخواست مدیرکل آژانس انجام می شود.
 
وی ادامه داد: مهمترین محورهای این گفتگوها حول موضوعات فنی و ترتیبات اجرائی توقف نظارت‌های فراتر از پادمان و پروتکل الحاقی و اقدامات داوطلبانه فرا پادمانی و نحوه ادامه همکاری های دو طرف خواهد بود.
 
کمالوندی اظهار کرد: در راستای اجرای این قانون سازمان انرژی اتمی ایران اقدامات متعددی را در برنامه کار خود قرار داده است. از جمله این اقدامات توقف نظارت‌های فرا پادمانی دو ماه پس از لازم الاجرا شدن قانون در صورت عدم اجرای تعهدات طرف های مقابل در برجام است که موعد آن پنجم اسفند ماه ( بیست و سوم فوریه ) است. به منظور اجرای این بخش از قانون در وهله نخست نامه ای در تاریخ بیست و هفتم بهمن ماه تسلیم آژانس گردید. گفتگو های فنی پیش از پایان مهلت دو ماهه قانون به منظور پیش بینی و هماهنگی بهینه با آژانس برای کاهش نظارتها تا سطح پادمان صورت می گیرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری ایران آنلاین ، تاریخ انتشار:  29 بهمن 1399  ، کدخبر: 674811، www.ion.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین