پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۹۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲
محمدرضا دشتی گفت: شفافیت آرا که از مجلس شروع شود امید می‌رود به دیگر مجموعه‌ها نیز سرایت کند و پیامد روشنی برای جامعه به دنبال خواهد داشت.
شعار سال: محمدرضا دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه رأی او به طرح شفافیت آرا مثبت بوده است، اظهار داشت: طرح شفافیت آرا، چون تغییر قانون آیین‌نامه داخلی مجلس است، احتیاج به دو سوم آرا دارد و متأسفانه در رأی‌گیری اخیر، از این دو سوم سه رأی برای تصویب کم آورد.

وی گفت: طبق آیین‌نامه، برای اینکه این طرح مجددا در دستور کار مجلس قرار بگیرد باید ۵۰ نفر از نمایندگان درخواست بررسی مجدد طرح را بدهند که این اقدام را انجام داده‌ایم و باید بعد از بررسی مجدد در کمیسیون آیین‌نامه در صحن علنی مطرح شود و ان‌شاالله طی هفته‌های آتی در مجلس بار دیگر این طرح مطرح خواهد شد.

نماینده مردم اردکان در مجلس افزود: در همه کار‌ها و همه نهاد‌ها و مجموعه‌های حاکمیتی باید شفافیت وجود داشته باشد و مردم باید مطلع باشند که در هیئت دولت، در قوه قضائیه، در مجمع تشخیص مصلحت نطام، در شورا‌های مختلف، در جلسات استانداری‌ها و امثالهم چه می‌گذرد و چه تصمیماتی برای کشور گرفته می‌شود.

دشتی خاطرنشان کرد: شفافیت آرا که از مجلس شروع شود امید می‌رود به دیگر مجموعه‌ها نیز سرایت کند و یقینا این پیامد خیلی خوب و روشنی برای کشور و جامعه به دنبال خواهد داشت و نگاه ما به این موضوع مثبت است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از دانا، تاریخ انتشار:۱۹ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۱۷۰۵۸۸۶، www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
0
0
همین که این موضوع برای اولین بار رد شده یعنی توهین به شعور و رای ملتی که با اایمان شون به نماینده های انقلابی این هارو به صحن اوردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین