پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۱۳۸
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: نگران سفر‌های نوروزی مردم در ابتدای سال ۱۴۰۰ هستیم.
شعار سال: سردار سیدکمال هادیانفر روز یکشنبه در همایش تبادل اطلاعات و همکاری پلیس راهور با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: وزیر بهداشت با وجود تحریم‌های ظالمانه و شرایط کرونایی مقاوم ایستاده اند که از وی نهایت تشکر را داریم.

وی از آمادگی و واکنش سریع، فاصله گذاری، توصیه و ترویج بهداشت، جداسازی مبتلایان و آزمایش به عنوان پنج راهبرد اصلی در کنترل ویروس کرونا نام برد و گفت: در حوزه واکنش سریع نیرو‌های مسلح به خوبی عمل کردند؛ در موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی اقدامات خوبی در ایام نوروز و بیش از هفت هزار نفر با به کارگیری سه هزار تیم در این خصوص ورود کردند.

سردار هادیانفر با بیان اینکه پس از اطلاع‌رسانی، اعمال جریمه کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند شروع شد، گفت: توقیف یک ماهه وسایل نقلیه مختلف، صدور برگ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، نظارت بر اصناف و گروه‌های شغلی چهارگانه از اقدامات پلیس راهور است.

رئیس پلیس راهور خاطرنشان کرد: تذکر لسانی به یک میلیون و ۱۸۲ هزار و ۲۹۸ نفر، ۶۴۹ هزار و ۳۸۰ هزار بازدید از اصناف مختلف، پلمب ۱۰۷ هزار و ۴۹۵ صنف متخلف و صورت جلسه ۳۱ هزار و ۹۸ مورد از دیگر اقدامات پلیس راهور بوده است.

وی گفت: در رابطه با اعمال جریمه ۹۴ درصد کسانی که در مناطق قرمز تردد کردند جریمه شدند؛ همچنین ۵۱ درصد از خودرو‌هایی که در مناطق نارنجی تردد کردند جریمه شدند.

سردار هادیانفر اضافه کرد: ۵۲ درصد از خودرو‌هایی که در طرح محدودیت‌تردد شبانه حضور داشتند جریمه شدند.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: پروتکل‌های بهداشتی در ۹۵ درصد از ناوگان حمل و نقل عمومی رعایت شد؛ همچنین ۸۳ درصد از مردم طرح محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد را رعایت کردند. در مجموع سه مرحله اقدامات پلیس راهور ۵۰ درصد کاهش تردد جاده‌ای داشتیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار:۵ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۸۴۱۹۶۶۰۳، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین