پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۳۰۸
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
به شکل زشتی با غرور پشت ماشین مدیریتی می نشینند و با چراغ قرمز- آبی وارد خط ویژه می شوند و حتی بعضی ها با بی ظرفیتی تمام، از این امکانات برای رفتن به خانه خود هم بهره برداری می کنند. غافل از اینکه چراغ گردان و استفاده از خط ویژه ، صرفا برای ماموریت اداری تعریف شده است. بر این قاعده ، دبیر مجمع نمایندگان تهران از ناجا درخواست ، لغو همه مجوزهای تردد از خط ویژه را کرده است .

شعار سال: نظام الدین موسوی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ایران در واکنش به ماجرای سیلی خوردن یک سرباز راهور توسط یک نماینده مجلس خواستار لغو تمامی مجوزهای تردد از خط ویژه توسط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شد.

موسوی در حساب توئیتری خود نوشت: بعنوان دبیر مجمع نمایندگان تهران که احتمالاً بیشترین ماموریتها را در مناطق مختلف تهران میروم، عرض میکنم: برای هیچ مقام مسئولی (جز موارد امنیتی) استفاده از مجوز تردد در خط ویژه اتوبوس و خودروهای امدادی، ضروری نیست. ناجا همه مجوزها را لغو کند و به این تبعیض غیرمردمی پایان دهد.

شنیده‌ها حاکی از آنست که یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران روز گذشته به علت ممانعت سرباز راهور از ورود وی به خط ویژه اتوبوس، عصبانی شده و به صورت این سرباز سیلی زده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایران اسپوتنیک، تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۰۲۱۰۱۲۴۷۴۴۴۸۱۹، www.ir.sputniknews.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین