پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۹۱۶
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای درباره سیلی زدن سرباز وظیفه به راننده خودرو در محله ستارخان اعلام کرد: برای این پرسنل وظیفه متخلف، پرونده تشکیل و به مرجع قضایی ذی‌صلاح ارسال شده است.

شعار سال: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در این اطلاعیه آورده است: برخورد‌های غیرقانونی و خارج از چهارچوب تعریفی و ابلاغ شده، به هیچ عنوان مورد تایید سلسله مراتب فرماندهی کل انتظامی کشور و تهران بزرگ قرار نداشته و ندارد.

پیگیری حقوقی سیلی زدن سرباز وظیفه به راننده خودرو در خیابان ستارخان
این اطلاعیه می‌افزاید: ۲ رویکرد «اجرای قانون» و «رعایت حقوق شهروندی» در دستور کار اجرایی همه ماموران قرار دارد و همواره بر رعایت حقوق شهروندی تاکید می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در مورد اخیر پیش آمده در خیابان ستارخان تهران، بلافاصله موضوع به صورت دقیق از سوی مبادی نظارتی بررسی و پرسنل وظیفه متخلف شناسایی و پرونده قضایی برای وی تشکیل و به مرجع قضایی ذی‌صلاح ارسال شده است.

در این اطلاعیه تصریح شده است: به یقین پلیس خود را موظف به اجرای دقیق قانون می‌داند و از هیچگونه رفتار و اقدام غیرقانونی احتمالی پرسنل حمایت نمی‌کند و خود را مکلف به رعایت دقیق قانون در جامعه می‌داند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۸۵۱۲۳۵۶۶، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین