پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۳۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
رئیس پلیس راهور از اجرای آزمایشی ترسیم الکترونیکی کروکی خبر داد و گفت: این طرح مزایای بسیار فوق‌العاده‌ای برای پلیس دارد همچنین شرکت‌های بیمه نیز می‌توانند در پیشگیری از تصادفات ساختگی و خسارات پرداخت شده در این رابطه، از مزایای این سیستم بهره ببرند.
شعار سال: سردار سید کمال هادیانفر در گفت‌وگوی تلویزیونی با بیان اینکه در بحث اعمال جریمه، تقریباً ۶۰ درصد از همکاران ما در پلیس راهور از دست‌افزار‌های "سپهر" استفاده می‌کنند، اظهار کرد: هنوز ۴۰ درصد از همکاران در اعمال قانون از قبض جریمه دستی استفاده می‌کنند و چاره‌ای نیست جز اینکه استفاده از دست‌افزار‌ها ۱۰۰ درصدی شود.

رئیس پلیس راهور افزود: ان‌شاءالله بخش زیادی از این مشکلات در سال جاری حل خواهد شد و تلاش ما بر این است که در سال آینده صددرصد همکاران مجهز به دست‌افزار سپهر شوند تا این مشکل به طور کامل در کشور برچیده شود.

وی متذکر شد: آن دسته از عزیزانی که قبض جریمه دریافت می‌کنند، به سرعت دنبال پرداخت جریمه نباشند، این افراد تا چهار، پنج روز تحمل کرده و پس از دریافت نخستین پیامک حاوی شناسه قبض و پرداخت، می‌توانند از طریق درگاه موبایل، ATM، درگاه‌های بانکی، تلفن‌همراه و اَپهای موجود، جرائم رانندگی را پرداخت کنند.

این مقام انتظامی درباره اجرای پایلوت ثبت الکترونیکی کروکی تصادفات نیز بیان کرد: بحث ترسیم الکترونیکی کروکی، یکی از اقداماتی است که در راستای تحول سیستمی و هوشمندسازی در پلیس راهور شروع کردیم که دوره آزمایشی آن از روز شنبه در استان قم آغاز شده و تمام افسران کارشناس ما که دارای کد رسیدگی به جرائم هستند، به صورت الکترونیکی کروکی ترسیم خواهند کرد.

هادیانفر عنوان کرد: این طرح مزایای بسیار فوق‌العاده‌ای برای پلیس دارد؛ پلیس می‌تواند در تحلیل‌های تصادفات از آن استفاده کند همچنین شرکت‌های بیمه نیز می‌توانند در پیشگیری از تصادفات ساختگی و خسارات پرداخت شده در این رابطه، از مزایای این سیستم بهره ببرند.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه با اجرای این طرح سرعت‌العمل افزایش پیدا خواهد کرد و از تحمیل هزینه‌های اضافی و سازمانی مانند عدم صدور کاغذ جلوگیری به عمل خواهد آمد، خاطرنشان کرد: این کار را از استان قم آغاز کرده و به زودی پس از اتمام دوره آزمایشی آن، اجرای طرح مذکور به کل کشور تسری خواهد یافت.

وی با بیان اینکه سالانه به حدود ۱.۲ میلیون تصادف اعم از فوتی، جرحی و خسارتی رسیدگی می‌کنیم، ادامه داد: افسران ما پس از وقوع این تصادفات ضمن حضور در صحنه تصادف، با تبلت‌هایی که دراختیار دارند و ارتباط مخابراتی که در سیستم ایجاد شده، تصادف را رسیدگی کرده و کروکی را ثبت می‌کنند، بعد از ثبت کروکی، پیامکی به سرعت برای مقصر و غیرمقصر ارسال خواهد شد و اطلاعات در اختیار بیمه مربوطه قرار می‌گیرد یعنی بیمه می‌توان بر اساس کروکی اولیه و تعیین مقصر و غیرمقصر توسط اطلاعات پلیس راهور، خسارات را پرداخت کند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: اگر این سیستم دچار اشکالی باشد، همکاران فنی ما اشکالات آن را برطرف کرده و پس از آن اجرای این طرح به سایر استان‌ها تسری پیدا خواهد کرد.

هادیانفر متذکر شد: در بحث تصادفات جرحی و فوتی قطعاً و در تصادفات مازاد بر سقف بیمه‌ها نیاز به کروکی پلیس است که اکنون این کروکی‌ها ترسیم می‌شود.

رئیس پلیس راهور یادآور شد: توافقی با شرکت مرکزی بیمه در راستای استفاده از خدمات الکترونیکی در دستور اقدام داریم و امیدواریم به همکاری برسیم که این طرح را در کل کشور اجرا کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از تسنیم، تاریخ انتشار:۴ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر:۲۴۵۷۸۱۹، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
ای کاش میتونستیم در این زمینه برای کمی هم که شده احتمال وقوع تصادفات رو کمتر کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین