پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۸۹۳
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه تردد در شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است، گفت: همچنین خودرو‌هایی که بالای ۳ میلیون تومان جریمه دارد، توقیف می‌شود.
شعار سال: سردار هادیانفر در بازدید از مرکز ۱۹۷ گفت: تردد در شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است و رانندگان می‌توانند از کمربندی‌های شهری استفاده کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا افزود: محدودیت تردد شبانه در همه شهر‌ها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد وجود دارد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تأکید کرد: خودرو‌هایی را که یک میلیون تومان جریمه داشته باشد، توقیف نمی‌کنیم، ولی خودرو‌هایی که بالای ۳ میلیون تومان جریمه دارند، توقیف می‌شود.
تعداد بازدید : 2

وی همچنین گفت: جریمه اول که ارسال می‌شود قابل پرداخت نیست و اگر جریمه دوم دریافت شد برای تردد جاده‌ای و تردد کرونا، قابل پرداخت است.
سردار هادیانفر افزود: ۴۰ درصد همکاران ما از قبض جریمه استفاده می‌کنند و هموطنان وقتی قبض جریمه دریافت می‌کنند، صبر کنند تا پیامک آن قبض ارسال شود و با شناسه پرداخت، جریمه خود را پرداخت کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: 12 اسفند 1399، کد خبر: 4959563،  www.irirbnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین