پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۳۲۴۹۰۴
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
گروه آموزش وتوانمندسازی تعاونگران دفتر ترویج، آموزش و تحقیقات تعاونی‌های وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی در اقدامی نوآورانه در شرایط بحران کرونا، در روز‌های یکشنبه و چهارشنبه هر هفته وبینار‌های آموزشی مورد نیاز تعاونگران را با حضور اعضا و ارکان تعاونی‌ها برگزار می‌کند. گزارش زیر، توضیحاتی کاربردی در این خصوص برای آشنایی و استفاده علاقه‌مندان است.

شعار سال:در راستای کمک به پایایی و مانایی کسب وکارهای تعاونی و توانمندسازی دانشی تعاونگران و مدیران و کارشناسان حوزه تعاون،پروژه "یکشنبه ها و چهارشنبه های آموزشی تعاون" در قالب برگزاری 24 وبینار آموزشی سراسری توسط دفترترویج،آموزش وتحقیقات تعاونی های وزارت تعاون طراحی و تنظیم شده است. این پروژه سراسری با همکاری مشترک جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی و دفتر ترویج ،آموزش و تحقیقات تعاونی ها(گروه آموزش وتوانمندسازی تعاونی ها) برگزارمی گردد.و برای حضور در وبینارهای آموزشی در زمان برگزاری وبینار (یکشنبه وچهارشنبه های هرهفته ازساعت 9تا13به لینک زیرمراجعه وبصورت آنلاین ثبت نام انجام می شود.

http://edjdsb.ir/course/tavoni لینک ثبت نام و حضور در وبینار به شرکت کنندگان در این وبینارهای آموزشی ؛ گواهی نامه معتبر توسط جهاد دانشگاهی اعطاء می شود.
 
از 24  وبینار آموزشی تعداد 18وبینار تاکنون برگزارشده و 23400 نفر از تعاونگران از سراسر کشور در این وبینارها شرکت داشته اند .با عنایت به استقبال فراوان تعاونگران در سراسر کشور از این وبینارهای آموزشی و درراستای بسترسازی برای حضور حداکثری در کلاس،امکان ثبت نام آنلاین در زمان شروع و ورود به وبینار از طریق"پخش زنده آپارات"فراهم شده است{با این شیوه،امکان حضور بیش از دو هزارنفر از فراگیران در کلاس میسر می باشد.
 
لازم به توضیح است که علاوه بر برنامه یکشنبه ها و چهارشنبه های آموزش تعاون ، برنامه دوشنبه های آموزشی برای کارشناسان و مدیران ستادی و استانی حوزه تعاون در قالب هفت وبینار آموزشی، برنامه ریزی شده و اجرا می گردد.

در طرح مصوب این برنامه آورده شده است که ، در راستای توان افزایی دانشی مدیران و کارشناسان شاغل در واحدهای ستادی و اجرایی حوزه تعاون، پروژه سراسری "دوشنبه های آموزشی کارشناسان حوزه تعاون"درقالب هفت وبینار آموزشی کاربردی ، طراحی و تنظیم شده و با مشارکت موسسه کار و تامین اجتماعی برگزار می گردد. اولین وبینار نیز در تاریخ 29 دی باحضور100نفراز کارشناسان حوزه تعاون حضور داشتند . وبینارهای آموزشی سراسری مورد اشاره عبارتند از؛

1- "تربیت  پژوهشگر حرفه ای  "در تاریخ  29/10/1399  ؛ از ساعت 9:0 تا 12:00
2-"آموزش اصول ،روش ها و مدل های خلاقیت و ایده سازی" در تاریخ 13/11/1399 ؛از ساعت 9:0 تا 12:00
3- "آینده نگاری و مدیریت آینده " در تاریخ 20/11/1399 ؛از ساعت 9:0 تا 12:00
4- "مدیریت مالی و مهارت ارزیابی سهام در تعاونی ها" در تاریخ 27/11/1399  ؛از ساعت 9:00 تا 12:00
5-" اصول تهیه و تدوین و مدیریت قراردادهای برون سپاری" در تاریخ 4/12/1399 ؛از ساعت 9:00 تا 12:00
6- "آشنایی با مالکیت فکری و نحوه حراست از ایده ها "در تاریخ 11/12/1399 ؛از ساعت 9:00 تا 12:00
7- " اصول و فنون مذاکره " در تاریخ 18/12/1399 ؛از ساعت 9:00 تا 12:00

وبینارهای آموزشی سراسری یادشده از طریق سامانه   res.lssi.ir/ideaportal/home  در زمان های اعلام شده برگزارخواهندشد.ثبت نام در این وبینارهای آموزشی یک روز قبل از شروع وبینار انجام می شود و به شرکت کنندگان در این وبینار،گواهی نامه آموزشی معتبر توسط موسسه کار و تامین اجتماعی اعطاء می گردد.

باید افزود که راه اندازی وبینارهای آموزشی در بخش تعاون ، علاوه بر ایجاد سازگاری با شرایط و محدودیت های کرونایی ، بستر را برای اجرای فراگیر و گسترده برنامه های آموزشی مورد نیاز بخش تعاون فراهم نموده و در واقع، نوعی پاسخ هوشمندانه به چالش کمبود دورههای آموزشی برگزار شده در گذشته می باشد.


اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین