پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۳۱۹۸۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
نهمین «جشنواره ملی تعالی مدیریت تعاونی» امروز چهارشنبه ۱۰ دی ماه ۱۳۹۹ با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود. از همه علاقمندان و مدیران و اعضای محترم تعاونی ها، اتحادیه‌ها و اتاق‌های تعاون سراسر کشور برای حضور مجازی در این جشنواره دعوت بعمل آمده است.

شعار سال: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از برگزاری برنامه مدیریت عالی تعاون به صورت مجازی و با حضور مقام‌عالی وزارت متبوع خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، ارسلان غمگین اظهار کرد: برنامه مدیریت تعالی تعاون که یک رویداد مهم در بخش تعاونی کشور است روز "چهارشنبه" دهم دی ماه راس ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه تا ۱۷ با حضور "دکتر شریعتمداری" مقام عالی وزارت و " دکتر کبیری" معاون امور تعاون، از طریق لینک http://live.shooka.ir:8098/mcls برگزار می شود.

وی افزود: به همین دلیل با توجه به اهمیت این رویداد مهم مدیران ادارات شهرستان ضمن اطلاع رسانی گسترده به جامعه هدف به ویژه تعاونگران آن شهرستان، به همراه کارشناسان مربوط از طریق لینک فوق در برنامه مشارکت کنند.
 
پی نوشت: از همه علاقمندان و مدیران و اعضای محترم تعاونی ها، اتحادیه ها و اتاق های تعاون سراسر کشور برای حضور مجازی در این جشنواره دعوت بعمل آمده است. طبق اطلاعات ارایه شده توسط دبیرخانه جشنواره تعالی مدیریت تعاون ،برای مشاهده زنده مراسم (سخنرانی مقامات و اهدای جوایز)  به لینک زیر مراجعه فرمایید.


Http://live.shooka.ir:8098/mcls


روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی  ، تاریخ انتشار:   10 دی  1399  ، کدخبر: 231422،www.khouzestan.mcls.gov.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
0
کم کم داره حا میفته که همایش هارو به شکل انلاین برگزار کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
0
خیلی خوبه این فرهنگ جا بیفته اتفاقا من تو همین کنفرانش رکت کردم کیفیت هم عالی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
0
این جشنواره ها هنوز نتونستن به شیوه انلاین به خوبی برگزار بشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین