پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۲۴۹۰۸
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
آمار‌ها حاکی از آن است که در حال حاضر در مجموع ۴۶ میلیون سهامدار عدالت وجود دارند که ۳۰ میلیون نفر از آن‌ها روش غیرمستقیم را انتخاب کرده و ۱۶ میلیون نفر تصمیم گرفتند مدیریت پرتفوی خود را به‌صورت مستقیم انجام دهند.

شعار سال:بر اساس آمار به دست آمده از سپرده‌گذاری مرکزی در حال حاضر ۱۴ میلیون از غیرمستقیم‌ها و ۶ میلیون از سهامداران روش مستقیم سهام عدالت سجامی شده‌اند. به این ترتیب مجموع سهامداران عدالت که در سامانه سجام ثبت‌نام کرده‌اند به ۲۰ میلیون نفر می‌رسد که ۸ میلیون نفر از آنها پیش‌تر کد بورسی داشته و در بازار سهام فعال بوده‌اند.
 
در ماه‌های گذشته سپرده‌گذاری مرکزی بارها بر سجامی شدن سهامداران عدالتی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، تاکید کرده است. گفته می‌شود سهامداران مدیریت غیرمستقیم سهام عدالت که همان سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی هستند، تنها با ثبت شماره شبا در سامانه سجام و احراز هویت می‌توانند سود سهام خود را دریافت کنند.
 
در حال حاضر ۱۶ میلیون از سهامداران مدیریت غیرمستقیم سهام عدالت و ۱۰ میلیون از سهامداران مدیریت مستقیم آن (در مجموع ۲۶ میلیون نفر) همچنان در سامانه سجام ثبت‌نام نکرده‌اند که با ثبت نام این افراد مجموع کدهای معاملاتی از ۵۱ میلیون فراتر می‌رود.
 
 ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از دارندگان سهام عدالت متوفیان هستند که هفته پیش اعلام شد وراث این افراد می‌توانند پس از انجام انحصار وراثت، اقدامات لازم برای انتقال سهام عدالت به خود را انجام دهند.


پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین