پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۹۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
فرماندار تهران از تلاش برای حل معضل محله هرندی، خبر داد.
شعار سال: عیسی فرهادی، در تشریح روند اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر و کودکان کار در سطح شهر تهران، گفت: جمع آوری معتادان متجاهر همچنان ادامه دارد و وضعیت خوبی دارد، به شکلی که بالغ بر ۱۰ هزار نفر جمع آوری شده اند و در کمپ‌های مختلف در سطح استان تهران نگهداری می‌شوند؛ البته متولی این بحث بهزیستی است و جمع آوری هم توسط نیروی انتظامی انجام می‌شود؛ در مجموع طرح به خوبی پیش می‌رود.

وی افزود: در مورد کودکان کار هم اقدام بهزیستی مطلوب است و کار تداوم دارد. در حال حاضر بهزیستی برای حدود ۱۰۰ کودک که به صورت رسوبی هستند و خانواده آن‌ها سراغشان نرفته اند و بیشتر هم از اتباع کشور‌های دیگر هستند، اقدامات لازم را پس از جمع آوری آن‌ها انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: درباره محله هرندی نیز به صورت ویژه ستادی تشکیل شده است که متولی آن مشخص و دستگاه‌های مختلف در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی فرمانداری مشخص شده اند. محلی هم با شهرداری تهران برای پیگیری کار توافق شده است. از سوی دیگر خوشبختانه سپاه حضرت رسول نیز پای کار آمده و فعال است و سازمان تبلیغات نیز در بحث استفاده از ظرفیت ائمه جماعات کار می‌کند و طلبه‌های جوانی هم در آنجا مستقر شده اند. بی تردید برای مباحثی همچون اشتغال هم باید کار ویژه‌ای انجام شود که در این راستا کمیته امداد، اداره کار و وزارت صمت باید به موضوع ورود پیدا کنند.

فرماندار تهران تاکید کرد: شهروندان تهرانی اطمینان داشته باشند طرح جمع آوری معتادان متجاهر و کودکان کار با جدیت به ویژه در محله هرندی پیگیری خواهد شد و اجازه تغییر دوباره چهره شهر را نخواهیم داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایسنا، تاریخ انتشار:۱۰ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۹۹۹۱۱۰۹۰۶۸۱۷، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
مگر اينكه در خيلي از مشكلات مردم ايران سپاه ورود كنه تا بتونه مشكلات رو حل كنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین