پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۸۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری با بیان اینکه دولت لایحه‌جدیدی در زمینه بودجه ۱۴۰۰ به مجلس ارائه نمی‌دهد، گفت: آنچه در مجلس رد شد گزارش کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ بود بنابراین خود کمیسیون تلفیق باید در این زمینه گزارش و مصوبه جدیدی به مجلس ارائه دهد..
شعار سال: معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری تاکید دارد که با توجه به تصمیم مجلس مبنی بر رد گزارش کمیسیون تلفیق در جلسه روز گذشته بنابراین خود کمیسیون تلفیق باید گزارش و مصوبه جدید در این زمینه ارائه داده و دولت لایحه بودجه جدیدی ارسال نمی‌کند.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس مجلس شورای اسلامی روز گذشته در جریان رای گیری درباره گزارش کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ مطرح کرد که در صورت رد آن دولت باید لایحه جدیدی به مجلس ارائه دهد.

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری درباره تصمیم دولت درباره لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: آنچه در مجلس رد شد گزارش کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ بود بنابراین خود کمیسیون تلفیق باید در این زمینه گزارش و مصوبه جدیدی را درباره لایحه بودجه به مجلس ارائه دهد.

وی تاکید کرد: دولت لایحه‌ای جدید در زمینه بودجه ۱۴۰۰ به مجلس ارائه نمی‌دهد.

امیری در این باره خاطر نشان کرد: بیش از دو ماه زمان برای کار بر روی بودجه در مجلس صرف شده است و از اساس بازه زمانی تا عید فرصتی برای ارائه لایحه جدید را نمی‌دهد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری درباره ارائه بودجه چند دوازدهم تاکید کرد: بر اساس قانون در زمانی می‌توان درباره بودجه چند دوازدهم صحبت کرد که دولت در ارائه لایحه بودجه تاخیر داشته باشد، اما زمانی که دولت لایحه را زودتر از موعد مقرر تحویل مجلس داده است، صحبت از چند دوازدهم بی‌معنا است.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
0
0
این بودجه 1400هم رو هواس قشنگ چرا انقدر کشور بهم ریخته هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
0
0
به نظرم برای چی باید مجلس این همه به دشمنی خودش با دولت ادامه بده که این دشمنی به ضرر مردم تموم بشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
0
0
اقای روحانی به چه زبونی بهتون بگن این. بودجه کشور ایران رو بدبخت تر می‌کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین