پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۸۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
رییس پلیس راهنمایی رانندگی تهران گفت: برای فرار از ترافیک احتمالی راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن مسیر‌های جایگزین در نظر گرفته شده است و مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.
شعار سال: سردار حمیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران درباره ترافیک روز ۲۲ بهمن گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته در روز جشن پیروزی انقلاب شاهد ترافیک خواهیم بود به خصوص که تجربه جدیدی هم در حال انجام است مسلما راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن باعث ترافیک خواهد شد، اما ما مسیر‌های جایگزین را در نظر گرفته ایم تا مردم بتوانند راحت‌تر راه باید به راهپیمایی خودروی ادامه دهند.

وی افزود: در طول مسیر راهپیمایی خودرو‌های امدادی مانند آتش نشانی اورژانس و هلال احمر مستقر هستند و اگر هموطنان نیاز فوری داشتند کمک خواهند کرد.

سردار حمیدی بیان کرد: همچنین ایستادن در طول مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن مشکلی ندارد و هم وطنان می‌توانند در طول مسیر با خودرو‌ها توقف کند، اما به هیچ عنوان اجازه تجمع به آن‌ها داده نخواهد شد.

وی در خصوص طرح همیار پلیس موتوری‌ها نیز عنوان کرد: آن دسته از افرادی که نخواهند در طرح همیار پلیس شرکت کنند می‌توانند مطابق گذشته اعمال قانون شوند و موتور هایشان را تحویل پلیس دهند و کار‌های اداری را پیگیری کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: در خصوص کاور‌هایی که همیاران پلیس استفاده می‌کنند باید بگویم این کاور‌ها یکبار مصرف است و پروتکل‌های بهداشتی در این طرح رعایت می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار ۲۱ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۱۱۲۲۱، snn.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
0
دمتون گرم بابت اطلاع رساني ايشالله حضور پيدا ميكنيم براي مشت محكمي بر دهان استكبار
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین