پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۶۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹
در جایی که باید ساکت باشیم و با ملاحظات سیاسی- دیپلماتیک و امنیتی- نظامی، در خصوص جنگ آذربایجان- ارمنستان تصمیم گیری کنیم، چند جوان شوخ و شنگ با رویکردی عموما هیجانی و پان، به کف خیابان آمده و شعار زنده باد -مرده باد سر می‌دهند. خطر این جریانات اگر بیشتر از خطر جهت دهی‌های سیاسی جماعت سلبریتی، ورزشکار و هنرمند نباشد، کمتر نیست. عالم سیاست مرد خودش را می‌خواهد و جوان خام، اسیر لحظه و لذت.
شعارسال: بدون شناخت از شرایط کشور آذربایجان وارد میدان می‌شوند و زنده باد- مرده باد می‌گویند. این همان اشتباهی بود که در دوره قبل و درگیری پیشین آذربایجان-ارمنستان کرده ایم. بدون در نظرگیری و نکته سنجی  سیاسی- دیپلماتیک و امنیتی- نظامی، اقدام به حمایت یا تکفیر نمودیم.

۱- جمهوری آذربایجان با رژیم اسرائیل پیمان امنیتی و نظامی داشته و  پایگاه پهپادی در اختیار این رژیم قرار داده است.

۲‐ در این جمهوری رعایت حجاب در مدارس، دانشگاه‌ها و اماکن دولتی ممنوع است و بسیاری از دختران مسلمان بابت رعایت حجاب اخراج می‌شوند و برخی معترضان به این سیاست همچون حاج علی اکرام علی اف ۱۵ سال به زندان رفت و بر اثر سختی‌های سیاهچال درگذشت و حاج محسن صمداف نیز هنوز در بند است.

۳- در جمهوری آذربایجان، مسلمانان حق راه اندازی دسته‌های مذهبی در ماه محرم را ندارند و با متخلفین از این دستور به شدت برخورد می‌شود.

۴- در این کشور بسیاری از مساجد مورد احترام اکثریت شیعه این کشور تخریب شده اند که آخرین مورد آن مسجد فاطمه زهرا (س) در منطقه "ینی گونشلی" بود.

۵-  در آذربایجان همجنسگرایان آزادند که راهپیمایی و تظاهرات انجام دهند و حتی ازدواج کنند و دولت الهام علی اف از آنان پشتیبانی می‌کند (اقدام مزبور خشم هزاران نفر از مردم تبریز را برانگیخت و دست به تظاهرات مقابل کنسولگری آذربایجان زدند). این در حالی ست که برپایی دسته‌های عزاداری امام سوم شیعیان در خیابان‌ها به شدت منع میشود.

۶- در آذربایجان پخش اذان و قرآن از مساجد ممنوع است و اگر رعایت نشود اقدامی ضدامنیتی تلقی می‌گردد.

۷- در آذربایجان خواندن نماز در اماکن عمومی و دولتی ممنوع است و مجازات سنگین در پی دارد (چند فرمانده ارشد ارتش، به همین علت اخراج شدند).

۸- در این کشور زنان موظفند در گذرنامه و سایر اسناد هویتی، از عکس بدون حجاب استفاده کنند.

۹- ...

سوال اینجاست که آیا صرفا به بهانه مسلمان بودن آذربایجان، رویکرد پان ترکی یا هیجان جوانی، می‌توان اقدام به حمایت یا تکفیر کرد؟


راه‌پیمایی به‌سود جمهوری آذربایجان در مرکز تهران و شهر‌های دیگر!

سایه جنگ قره‌باغ در ایران بلندتر می‌شود؛ امروز در میدان امام‌حسین، در مرکز تهران، شماری به سود جمهوری آذربایجان راه‌پیمایی کرده‌اند و از جمله شعار داده‌اند: «قره‌باغ ماست و برای ما خواهد شد» یا «یا الله بسم الله الله اکبر» (شعار جریان اخوان‌المسلمین که حاکمان کنونی ترکیه به آن گرایش دارند)

بنابر یک فراخوان این گردهمایی در شهر‌های دیگری هم تکرار شده.

تعداد بازدید : 11

تروریست‌های سوریه که قبلا به جمهوری آذربایجان آمده بودند

تکفیری و سلفی‌ها هم به ج. آذربایجان رسیدند

خلاصه جمع تروریست‌ها در ج. آذربایجان جمعه فقط تروریست‌های بوکوحرام نیامدند

تعداد بازدید : 6

کسایی که میگن ایران تو جنگ قره باغ به آذربایجان کمک نکرد، مثل سگ دروغ میگن

روایت علی اکبر رائفی پور از کمک‌های ایران به جمهوری آذربایجان و مردم قره باغ برای رهایی از ارمنستان و حضور سردار نوعی اقدم و حقیقت پور در آذربایجان برای کمک نظامی و ۳۰ شهید ایرانی دفن شده در آذربایجان

آقایان مسئول، لطفا با درایت بیشتر و توجه داشت به بحث امنیت ملی و تامین منافع کشور و. تصمیم گیری کنید.

برگرفته از منابع مختلف، اختصاصی شده توسط پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
اين متن خيلي به تحليل من درباره جنگ ارمني ها با اذربايجاني ها كمك كرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین