پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۹۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
سحر قریشی مدعی از پیش تعیین شدگی برندگان سیمرغ جشنواره فیلم فجر است. او می‌گوید حداقل از دو سال قبل، این رویه در جریان بوده و جاری است. باید منتظر توضیحات برگزار کنندگان جشنواره ماند.
شعار سال: ادعای عجیب قریشی درباره جشنواره فیلم فجر در گفتگو با بنیامین حاشیه ساز شده است. سحر قریشی در این مصاحبه می‌گوید سیمرغ ها از قبل مشخص شده است.

سحر قریشی از چهره های مطرح سینمای ایران در برنامه بنیامین بهادری گفت: خودم به چشمم قراردادی را دیدم که قول سیمرغی را به بازیگری دادند و در جشنواره همان سال سیمرغ گرفت!

قریشی گفت یکی از دوستانش در خانه او بوده که تلفنی به او پیشنهاد بازی کردن در نقش با تضمین سیمرغ دادند. به گفته او تلفن روی ایفون بوده و او شنیده در مورد مبلغ گفتند یک یک ما می نویسیم شما هرچقدر صفر خواستید بگزارید.

بنیامین سعی داشت بفهمد آن شخص کیست. مشخص شد قضیه برای دو سال پیش بوده است اما معلوم نشد فرد سیمرغ برده است یا خیر.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری وقت صبح، تاریخ انتشار: 1 بهمن 1399، کد خبر: 4959563،  www.vaghtesobh.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
0
0
اخه بگ کی میاد به بازی مزخرف شما سیمرغ بده؟ هنوز سینمای ایران به این درجه از افتضاحی نرسیده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین