پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۴۴۶
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸
یک چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: نهاد اجماع ساز اصلاحات روز یکشنبه آینده در اولین نشست ر سمی خود سیاست‌ها و برنامه‌های زیر مجموعه جبهه را مشخص و اعلام خواهد کرد.
شعار سال: «حسین کمالی»، چهره سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با سازوکار نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان و میزان کارآمدی آن عنوان کرد: سازوکار جدید اصلاح‌طلبان که تحت عنوان جبهه اصلاح‌ طلبان ایران آغاز به کار خواهد کرد روز یکشنبه آینده در اولین نشست رسمی خود سیاست‌ها و برنامه‌های زیر مجموعه جبهه را مشخص و اعلام خواهد کرد.

رئیس کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: جبهه اصلاح طلبان ایران وظیفه برنامه‌ریزی برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری، میان‌ دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان و همچنین شورای شهر را عهده دار خواهد بود.

کمالی گفت: من و اصغرزاده به عنوان رابط و مسئول جبهه جدید با وزارت کشور و کمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب تعیین شده ایم. امیدوارم با همکاری و هماهنگی همه احزاب عضو، کارها در چهارچوب منطق و قانون پیش برود.

او تصریح کرد: هدف اصلاح طلبان در صورت همراهی برگزارکنندگان انتخابات برای برگزاری یک انتخابات آزاد و رقابتی شرکت پرشور در انتخابات و دعوت از همه آحاد جامعه به مشارکت در تعیین سرنوشت خود آنان است.

او اظهار کرد: بین شاکله یک جبهه جدید اصلاح‌طلبان ایران و شورای عالی سیاستگذاری در ساختار مصوب تفاوت‌های اساسی وجود دارد که تشکیل گروه مشورتی و حذف اشخاص حقیقی به عنوان عضو مهمترین شاخصه آن است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 24 بهمن 1399، کد خبر: 4959563،  www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین