پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۴۹۴
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
گروهی تحت عنوان جمعیت جوانان متخصص انقلابی با صدور بیانیه‌ای برای حضور فعال در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر اعلام حضور کرد.
شعار سال: در بخشی از بیانیه اعلام حضور این تشکل آمده است : حال امروز در دهه چهارم عمر انقلاب ، در گام دوم انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم، گامی مهم و سرنوشت ساز که در آن نگهبانی و تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی را نسل جدیدی از جوانان بعهده خواهند گرفت و اهمیت آن به جهت تعیین خط مشی های اجرایی و تغییر جدی در سطوح مدیریتی کشور شاید از همه دوران گذشته بیشتر بوده است.
متن کامل بیانیه جمعیت جوانان متخصص انقلابی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
آماده ایم که آمده ایم
سالهای متمادی از رشد و نمو نهال انقلاب اسلامی که ثمره مجاهدت ها و ایثارگری های قاطبه مردم ،روشنفکران و مبارزان بوده گذشته است .
حقیقت آن است که فراز و نشیب های رخ داده و انحرافات پیش آمده در اداره امور اجرایی کشور که منجر به بحران ناکارآمدی ، شکاف طبقاتی و تبعیض در توزیع منابع و فرصت ها شده است ناشی از مدیریت جناحی و سیاست زده و بدون دانش و در نظر گرفتن خواست و رضایتمندی مردم بوده است.
حال ما جوانان متخصص انقلابی که عموما متولدین نسل انقلاب بوده و در فضای انقلابی اوایل انقلاب رشد و نمو کرده ایم ، امروز پس از کسب دانش ، تخصص و تجربه اندوزی در فراز و نشیب های ادوار مدیریت اجرایی کشور، با تکیه بر فرهنگ و تمدن ملی و اسلامی مان و با چشم انداز آینده ایرانی مقتدر ، آمده ایم تا خود را در معرض محک انتخاب ملت آگاه و هوشیار ایران سربلند قرار دهیم در این مقطع زمانی تصمیم به نقش آفرینی با تکیه بر گفتمان کارآمدی در ساختار مدیریتی میهن عزیزمان داریم .

مردم عزیز و میهن دوست ایران؛ فرزندان شما در طول تاریخ جان خود را برای سربلندی دین و میهن فدا کردند و امروز فرزندان آن جان های عاشق ، وارد میدان تلاش برای آبادانی ایران سربلند شده و از خدای متعال و ائمه معصومین عنایت و عاقبت به خیری و از ملت شریف ایران چشم همراهی و حمایت داریم تا بتوانیم با تکیه بر دانش ، تخصص و نیروی جوانی الگوی انقلابی توسعه و رشد کشور را باز آفرینی کنیم .

گفتنی است اعضای این جمعیت خود را از خانواده های ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی و تحصیل کرده دانشگاهی وحوزوی با سوابق حضور در خدمات کشوری و مدیریت شهری معرفی کرده اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصرایران، تاریخ انتشار: 24 بهمن 1399، کد خبر: 4959563،  www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین