پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۵۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
علی صدری‌نیا در یادداشتی مطرح می‌کند که؛ شیردالی که آمریکایی‌ها برای نشان دادن حسن نیتشان به دولت روحانی تقدیم کرده‌اند، تقلبی است! یعنی آمریکایی‌ها، برای دولت غربزده روحانی حتی به اندازه یک شیردال اصل هم ارزش قائل نبوده‌اند! البته از زاویه‌ای دیگر، هدیه آمریکایی‌ها نمادی صادقانه است از کاری که قرار است بعدا در توافق هسته‌ای هم با این دولت مرعوب انجام دهند و نماد خوبیست از تحقیر ملی ایرانیان در این دوره هشت ساله!

شعار سال:بگذارید داستان را از اینجا شروع کنم؛ از این تصویر جذاب و تاریخی از اولین رئیس سازمان میراث فرهنگی دولت روحانی؛ جناب محمدعلی نجفی که البته بعدا در مقام شهرداری تهران آن سرنوشت عجیب را برای خودش رقم زد.

این تصاویر مربوط به مهرماه ۱۳۹۲ است؛ دولت تازه نفس و تازه رأی‌گرفته از مردم که تصور می‌کند به سرعت با کدخدا می‌بندد و همه مشکلات کشور حل می‌شود، در همان ماه‌های ابتدایی، مذاکرات با آمریکایی‌ها را شروع کرده. آمریکایی‌ها هم به نشانه دوستی شیردال تاریخی ایرانیان را به دولت روحانی تقدیم کرده‌اند.

جناب نجفی هم قبل از فرستادن این شیردال به موزه، اینگونه ذوق زده در حال تشریح این دستاورد تاریخی برای مردم شریف ایران است!

در فیلم بعدی روحانی را می‌بینید که بلافاصله بعد از بازگشت از آمریکا، اینگونه با آب و تاب داستان هدیه نفیس آمریکایی‌ها را برای مردم تشریح می‌کند.

این وسط فقط یک مشکل وجود دارد؛ شیردالی که آمریکایی‌ها برای نشان دادن حسن نیتشان به دولت روحانی تقدیم کرده‌اند، تقلبی است! یعنی آمریکایی‌ها، برای دولت غربزده روحانی حتی به اندازه یک شیردال اصل هم ارزش قائل نبوده‌اند! البته از زاویه‌ای دیگر، هدیه آمریکایی‌ها نمادی صادقانه است از کاری که قرار است بعدا در توافق هسته‌ای هم با این دولت مرعوب انجام دهند و نماد خوبیست از تحقیر ملی ایرانیان در این دوره هشت ساله!

داستانی که در این هشت سال بارها و بارها به شکل‌های مختلف تکرار می‌شود ...


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از کانال تلگرامی مصاف

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
0
0
چه روايت گري جالبي داريد واقعا طرفدار عميق مطالب سايت تون هستم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین