پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۷۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
یک چهره اصولگرا با بیان اینکه احمدی نژاد باید محاکمه شود اظهار کرد: ترامپ یک هفته بعد از پایان دوره در مجلس سنا استیضاح شد، چرا پرونده احمدی نژاد هنوز باز است.
شعار سال : «محمد مهاجری»، فعال سیاسی اصولگرا، در رابطه با نامه احمدی نژاد به روحانی در خصوص برخورد با معترضین گفت: اولین ویژگی عالم گیر احمدی نژاد دروغگویی او است. او در کمال وقاحت دروغ می‌گوید و هیچ ابایی ندارد که مردم از دروغگویی او مطلع شوند. زمانی کسی گفت او در چشم دوربین نگاه می‌کند و دروغ می‌گوید و کاملا درست می‌گفت. در دوره احمدی نژاد خبرنگاران متعددی بازداشت، زندانی، محکوم و محاکمه شدند، ابتدا باید گفت حرفی که او می‌زند دروغ است.

او افزود: اتفاقی که الان رخ داده و او شلوغش می‌کند به این دلیل است که هزینه‌های هنگفتی که او پرداخت می‌کند، لو رفته است. افرادی را با خرج کردن به تهران می‌آورند تا فرد بپذیرد که به تهران بیاید، حتی بعضا به آن‌ها گفته نشده بود به کجا می‌روند و افراد را تطمیع می‌کنند و هزینه‌های سفر و غذا و اسکان آن‌ها را می‌پردازند تا احمدی نژاد ادعا کند از او برای کاندیدا شدن دعوت شده است. این اطلاعات لو رفته و پته او روی آب است.

مهاجری تاکید کرد: احمدی نژاد می‌خواهد آرتیست در صحنه سیاسی کشور باشد راه آرتیست شدن همین بوده و او در حال ایجاد این فضا است.

او تصریح کرد: من از عده‌ای که این موضوعات را جدی می‌گیرند متعجبم وقتی او رییس جمهور شد برخی از روانکاوان و روانپزشکان به طور جدی معاینه و معالجه او را پیشنهاد دادند.

این فعال اصولگرا با بیان اینکه رای آوری احمدی نژاد توهم است، اظهار کرد: امروز احمدی نژاد می‌داند که در هیچ انتخاباتی تایید صلاحیت نمی‌شود و اگر تایید صلاحیت شود، رای نمی‌آورد. میزان رایی که برای او در نظر سنجی‌ها ثبت شده یا از طرف اپوزیسیون نظام است و یا افرادی هستند که روحیه‌ای مشابه با خود او دارند.

او اضافه کرد: او هوادارانی مثل خودش پیدا کرده در حالیکه او یکی از فاسدترین دولت‌ها را در طول تاریخ ایران داشت.

مهاجری افزود: احمدی نژاد نزدیک به ایام پایانی دولتش حدود ۱۸ میلیارد از پول ریاست جمهوری را برداشت تا خرج دانشگاهی کند که وجود خارجی نداشت الحمدالله آن زمان متوجه شدند و جلوی این فساد گرفته شد، ولی سایر پرونده‌های او هرگز بررسی نشد.

او یادآور شد: قوه قضائیه در ۸ سال گذشته هیچ کار جدی در مورد رسیدگی و محاکمه احمدی نژاد انجام نداده است. ببینید در امریکا با ترامپ چه کردند امروز او در مقابل افکار عمومی محاکمه می‌شود و همه اتهامات او مطرح شد، اما در مورد احمدی نژاد حتی یک احضار ساده صورت نگرفته است. ما چطور می‌توانیم در آینده بگوییم که جلوی فساد را گرفته ایم؟! محمود احمدی نژاد صلاحیت‌های روانی اولیه را برای شرکت در هیچ انتخاباتی ندارد و نباید در هیچ انتخاباتی کاندیدا شود.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار ۲۶ بهمن ۹۹ ، کد خبر : ۱۱۳۶۷۲۵، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
0
0
به دليل مصلحت انديشي ها! تنها چيزي كه ميشه بيان كرد همين دو كلمه ست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین