پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۷۴۳
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
نماینده مردم تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص درصدی از سهم معدن تکاب به کارکنان و کارگران کار مناسبی است، اما کافی نیست چرا که این سهام باید به مردم عادی تکاب و روستا‌ها نیز اختصاص داده شود.
شعار سال: حسن همتی اظهار داشت: باید تا حد امکان در طرح‌های عمرانی و آموزشی معادن منطقه تکاب کمک کرده و با بردن معدن طلا به بورس، سهمی نیز به کارکنان معدن اختصاص دهیم.

وی با اشاره به اینکه معادن منطقه باید از شفافیت کامل برخوردار باشند، گفت: مردم ذهنیت مناسبی از معادن نداشته و عقیده دارند که معادن تنها تخریب منابع طبیعی و آب‌ها را به دنبال دارد و بنابراین باید به گونه‌ای عمل کرد که ذهنیت منفی تغییر کند.

نماینده مردم تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی افزود: اختصاص درصدی از سهم معدن به کارکنان و کارگران کار مناسبی است، اما کافی نیست چرا که این سهام باید به مردم عادی تکاب و روستا‌ها نیز اختصاص داده شود.

وی افزود: باید در واگذاری سهام در بورس، مردم تکاب در اولویت قرار گیرد و در واگذاری یک ماه نخست، تنها مردم تکاب حق ثبت نام داشته باشند و اگر در این مدت مردم سهام را نخریدند در آن صورت سهام به طور آزاد به فروش برسد.

همتی اظهار داشت: همچنین باید سقفی برای هر فرد در نظر گرفته شود تا افراد سرمایه دار نتوانند سهام را کامل خریده و معدن را قبضه کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تنها راه خدمت به منطقه، واگذاری سهام معادن طلا به مردم بومی است تصریح کرد: بی تردید مردم باید از سهام معادن برخوردار باشند.

نماینده مردم تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معادن باید حقوق اجتماعی را رعایت کنند گفت: مقرر شد تا معدن پویا زرکان آغدره به مبلغ یک میلیارد تومان در قالب حقوق اجتماعی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان برای احداث محل استقرار دستگاه‌های سی تی اسکن و ماموگرافی در تکاب قرار دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی می متالز، تاریخ انتشار: 25 بهمن 1399، کد خبر: 4959563،  www.me-metals.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین