پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۵۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱
محمدرضا اسپهبد با بیان اینکه به طور واضح قوانین تصویب شده در حوزه معادن توسط مجلس فعلی را قبول ندارم، گفت: همانگونه که صنعت نفت ما ملی است، صنعت معدن ما هم باید ملی باشد.

شعار سال: محمدرضا اسپهبد گفت: بطور واضح قوانین تصویب شده در حوزه معادن توسط مجلس فعلی را قبول ندارم، چون این مجلس افراد متخصص برای ورود به این قضیه را ندارد و اگر دارند یکی از آن افراد را معرفی کنند.

وی گفت: من فقط می توانم در یک کلمه بگویم ما باید ابتدا جایگاه زمین شناسی و معادن را در این کشور تعریف کنیم و سپس به مراحل بعدی بپردازیم وگرنه وضعیت معادن ما همینطور خواهد ماند.

اسپهبد در ادامه به پویا ماندن صنایع معدنی کشور اشاره کرد و افزود: ما باید حداقل مثل کشور‌های موفق در این حوزه مانند ویتنام یک وازرتخانه قوی و فعال برای این بخش داشته باشیم و در کنار این، مردم را هم در سود این کار شریک کنیم که سود این کار در جیب یک نفر نرود تا بتوانیم صنایع معدنی پویایی داشته باشیم، همانگونه که صنعت نفت ما ملی است و مال مردم است، صنعت معدن ما هم باید ملی باشد و دولت روی معادن نظارت مستقیم داشته باشد و البته حق و حقوق افرادی هم که کار محاسبات و استخراج را انجام می دهند باید داده بشود تا ما صنعت معدن خوبی داشته باشیم.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت می‌متالز، تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۶۱۶۰۱، www.me-metals.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
0
صنعت معدن در ایران واقعا مدت هاست که مشکلات زیادی رو داره به وجود میاره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین