پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۲۷۷۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، شرط برگزاری کلاس‌های عملی برای دانشجویان غیربومی را اختصاص اتاق‌های تک نفره خوابگاهی به این دانشجویان اعلام کرد.
شعار سال: علی خاکی صدیق درباره کلاس‌های عملی دانشگاه‌ها در ترم دوم تحصیلی، اظهار داشت: کلاس‌های عملی در شهر‌های آبی و زرد برای دانشجویان بومی برگزار می‌شود و برای دانشجویان غیربومی می‌تواند به شرط فراهم بودن امکان اختصاص اتاق‌های تک نفره در خوابگاه‌ها به این دانشجویان، برگزار شود.

زمان شروع ترم دوم دانشگاه‌ها مشابه سال‌های گذشته

معاون آموزشی وزیر علوم همچنین درباره شروع ترم دوم تحصیلی دانشگاه ها، گفت: زمان شروع ترم دوم دانشگاه‌ها هیچ تفاوتی با ترم‌های مشابه سال‌های گذشته ندارد، برخی دانشگاه‌ها هفته پایانی بهمن ماه ترم را شروع می‌کنند و تعدادی دیگر از دانشگاه‌ها هم ترم را آغاز کرده اند.

خاکی صدیق با بیان اینکه وزارت علوم دستورالعمل و تغییر خاصی در روند آموزش الکترونیکی دانشگاه‌ها برای ترم دوم ارائه نداده است، افزود: شرایط مانند گذشته است و تفاوتی با دو ترم پیش ندارد؛ آموزش‌های الکترونیکی همچنان ادامه دارد.

خاکی صدیق پیش از این اعلام کرده بود که بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، کلاس‌های عملی دانشجویان در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خارج از شهر‌های قرمز و نارنجی که نیاز به خوابگاه ندارند، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار خواهد شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۸۴۲۲۸۶۷۶، irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
0
خيلي از دانشگاه ها اين شرايط ويژه رو ندارن كه به هر نفر يك اتاق يك نفره بدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین