پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۰۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
آیت الله جوادى آملى با انتقاد از حجم بالای پخش تبلیغات بازرگانی در صدا و سیما تصریح کرد: البته بودجه مهم است و باید بودجه مورد نیاز رسانه ملی تامین شود، اما اینکه دائم از آنتن، غذا و کفش تبلیغ کنیم درست نیست و به جایگاه رسانه لطمه می‌زند.
شعار سال : آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید گفت: ادب جزیی از اخلاق بین‌المللی اسلام است و زیبنده است که صدا و سیما مردم را به داشتن وحدت با هم و همچنین احترام به یکدیگر دعوت کند.

این مرجع تقلید در دیدار رئیس سازمان صدا و سیما با وی، اظهار داشت: صدا و سیما باید ناشر علومی‌ باشد که از حوزه‌ها و دانشگاه‌ها خارج می‌شود.

جوادی آملی با تاکید بر اینکه اینکه صدا و سیما با روش‌های علمی و هنری، ادب اسلامی را در جامعه ترویج کند افزود: باید به وزن علمی رسانه افزوده شود چرا که مردم بیشتر وقت خود را با رسانه می‌گذرانند.

این مرجع تقلید با انتقاد از حجم بالای پخش تبلیغات بازرگانی در صدا و سیما تصریح کرد: البته بودجه مهم است و باید بودجه مورد نیاز رسانه ملی تامین شود اما اینکه دائم از آنتن، غذا و کفش تبلیغ کنیم درست نیست و به جایگاه رسانه لطمه می‌زند.

آیت الله جوادی آملی استفاده از جوانان در جامعه را ضروری دانست و گفت: جوانان باید زیر نظر افراد با تجربه امور را پیش ببرند تا به بهترین شکل کارها به سرانجام برسد.

وی افزود: باید با عمق بخشیدن به تحقیق های برنامه‌ای، به مخاطبان رادیو و تلویزیون خوراک مناسب و قوی فکری ارائه کرد.
 
شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ایران آنلاین ، تاریخ انتشار 27 بهمن 99 ، کد خبر : 673735 ، ion.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
اين صدا و سيما بايد هزينه خودش رو در بياره وگرنه به مشكلات زيادي ميخوره در زمينه حقوق دادن خودش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین