پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۲۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۲
حسین دهقان در واکنش به گفته‌های اخیر دبیر شورای عالی فضای مجازی درباره اینترنت ماهواره‌ای گفت است که، با فیلترینگ مردم را خسته کرده‌ایم، بپذیریم دسترسی به ارتباطات بهتر، به رشد فناوری، اقتدار ملی، معیشت و رضایت مردم می‌انجامد.
شعار سال: سردار حسین دهقان در پیامی توییتری نوشت: «دوگانه‌سازی اینترنت و شبکه ملی و ادبیات «مواجهه» با فناوری‌های نوین چاره‌ساز توسعه کشور نیست و مردم و جوانان را با توسعه بومی همراه نمی‌کند.

با فیلترینگ مردم را خسته کرده‌ایم، بپذیریم دسترسی به ارتباطات بهتر، به رشد فناوری، اقتدار ملی، معیشت و رضایت مردم می‌انجامد.»

در روز‌های اخیر، فیروزآبادی دبیر شورای‌عالی فضای مجازی با بیان اینکه کارگروهی در مرکز ملی فضای مجازی برای مواجهه با خدمات اینترنت ماهواره‌ای تشکیل شده است، گفته بود: به هر حال برای مواجهه با این فناوری راه حل‌های مختلفی وجود دارد که آن را بررسی و پیگیری می‌کنیم. ما مواجه هستیم با این موضوع که منظومه‌های ماهواره‌ای در حال آمدن هستند و با آمدن آن، ممکن است که به یکباره کل شبکه ملی اطلاعات زیر سوال برود.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت جماران، تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۹۹، کد خبر: ۱۴۹۷۲۲۴، www.jamaran.news.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
0
0
اينترنت ملي خودش ميتونه يه نوع فيلترينگ جديد براي اينترنت جهاني باشه و دسترسي محدود به اين فضا رو ممكن كنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین