پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۳۹۹
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲
کاری به برنامه آقای رئیس جمهور و تبلیغ فیروز آبادی نداریم. فقط به سوال و جواب مبادله شده بین دلاوری (مجری) و فیروز آبادی توجه کنید. آیا ما در کشور مدیر اجرایی و دولت داریم یا اسامی بیرون آمده از صندوق مجاز به فعالیت به هر شیوه دلخواه؟ گفته و شنیده می‌شود که: احساس ناامیدی و سرخوردگی نمی‌کنید وقتی که یک کپی شناسنامه را نمی‌توانیم از سیستم اداری حذف کنیم؟ برخورد دولت با فضای مجازی و دولت الکترونیک تجاهلی است؟ آیا دولتی که آمد، برنامه و نظریه داشت؟ مردم می‌گویند که ما رای نمی‌دهیم، ما خسته شدیم، وعده‌ها بی‌نتیجه بوده و ... لطفا بدون نگاه به برنامه تبلیغی آقای فیروزآبادی به عمق صحبت‌ها بیندیشید.
شعار سال: کاری به برنامه آقای رئیس جمهور و تبلیغ فیروز آبادی نداریم. فقط به سوال و جواب مبادله شده بین دلاوری (مجری) و فیروز آبادی توجه کنید. آیا ما در کشور مدیر اجرایی و دولت داریم یا اسامی بیرون آمده از صندوق مجاز به فعالیت به هر شیوه دلخواه؟ گفته و شنیده می‌شود که: احساس ناامیدی و سرخوردگی نمی‌کنید وقتی که یک کپی شناسنامه را نمی‌توانیم از سیستم اداری حذف کنیم؟ برخورد دولت با فضای مجازی و دولت الکترونیک تجاهلی است؟ آیا دولتی که آمد، برنامه و نظریه داشت؟ مردم می‌گویند که ما رای نمی‌دهیم، ما خسته شدیم، وعده‌ها بی‌نتیجه بوده و ... لطفا بدون نگاه به برنامه تبلیغی آقای فیروزآبادی به عمق صحبت‌ها بیندیشید.

تعداد بازدید : 13

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از پارسینه
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین