پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۷۷۰
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
صدر اعظم آلمان طی سخنرانی خود در نشست امنیتی مونیخ گفت که این کشور از تحرکات جدید برای گفتگو با ایران حمایت می‌کند.

شعار سال:«آنگلا مرکل»، صدر اعظم آلمان در سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی مونیخ به اظهار نظر درباره برنامه هسته‌ای ایران پرداخت.
 
مرکل گفت: از گفتگو با ایران حمایت می کنیم و امیدواریم که فرصتی برای توافق هسته ای فراهم شود.
 
وی افزود: چند روز پیش با رئیس جمهور ایران صحبت کردم؛ برای احیای گفتگوها با ایران تلاش می کنیم.
 
صدر اعظم آلمان تاکید کرد: به دیپلماسی بیشتر در لیبی نیاز داریم؛ باید از فرآیند تشکیل قانون اساسی در این کشور حمایت کنیم.
 
مرکل به اظهار نظر درباره چین پرداخته و گفت: چین یک کشور رقیب است و به یک سری مکانیسم های مشترک در ارتباط با آن نیاز داریم.
 
وی افزود: ما برای دوره جدیدی از همکاری با پیمان ناتو آمادگی داریم.
 
مرکل ضمن بیان این مطلب که باید به سرعت واکسن کرونا را به همگان رساند، یادآور شد: چشم انداز چندجانبه گرایی به ویژه پس از آغاز ریاست جمهوری بایدن بهتر شده است.
 
صدر اعظم آلمان درباره افغانستان گفت: در افغانستان نقش مهمی را طی سال های گذشته ایفا کردیم؛ ما از برقراری ثبات در این کشور حمایت می کنیم و برای ماندن در آنجا به مدت طولانی تر آمادگی داریم.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:   1 اسفند  1399  ، کدخبر:7671212 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین