پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۲۹۶۹۵
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
در خبرها آمده که بر اساس مصوبه امروز نمایندگان، درآمدهای کاربران دارای بیش از ۵۰۰ هزار دنبال کننده رسانه های کاربر محور از محل تبلیغات مشمول مالیات بر درآمد خواهد بود. باید از این عزیزان پرسید که چقدر می خواهید هزینه کنید تا این افراد را شناسایی نموده و مالیات ستانی صورت پذیرد. آیا بهتر نیست که بجای مصوب سازی یک مشت قوانین بی خودی و ناکارآمد و خجالت آور ، سامانه مالیات ستانی صندوق-بانک- ثبت محور را در تعامل با شناسنامه اقتصادی- اجتماعی شهروندان ایرانی راه اندازی کنید. هر چیزی که از جایی خرید و فروش شود، سندی که زده شود و پولی که جابجا شود، در این سامانه باید پرداخت مالیات داشته باشد. همچنین هر گونه دارایی خارج از یک چارچوب معین، مالیات تصاعدی می گیرد. تا کی باید تمدن ایرانی - اسلامی ، هزینه مشتی مدیر نابلد و رانتی را بدهد و فشار بر گرده مردم قرار گیرد. دانش آموز دبیرستانی هم می فهمد آنچه را که بعضی از مدیران نمی فهمند! قضاوت با شما.
شعار سال : نمایندگان در نشست علنی نوبت سوم امروز -سه شنبه- در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، اینفلوئنسرها را مکلف به پرداخت مالیات کردند.

براساس این بند الحاقی، درآمدهای کاربران دارای بیش از ۵۰۰ هزار دنبال کننده رسانه های کاربر محور از محل تبلیغات مشمول مالیات بر درآمد خواهد بود. سازمان امور مالیاتی مکلف است ظرف دو ماه پس از لازم الاجرا شدن این بند دستورالعمل اجرایی مربوط به اخذ مالیات از درآمدهای کاربران حرفه ای رسانه های کاربر محور از محل تبلیغات را تهیه و به تائید وزیر اقتصاد و امور دارایی برساند. سازمان امور مالیاتی مکلف است لیست مودیان مالیاتی و خوداظهاری تهیه شده توسط آن ها را تهیه و در سایت سازمان در منظر عموم قرار دهد.



شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار 5 اسفند 99 ، کد خبر : 84241512 ، irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین