پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۰۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
عربشاهی با بیان اینکه مربیان ما نتیجه نمی‌گیرند و به جای اینکه به آن‌ها تیم ندهند متاسفانه تیم‌های بالاتر را به آن‌ها می‌سپارند، گفت: یکسری از مربیان به مدیران اصرار می‌کنند و آن‌ها برای اینکه تیم بگیرند، قول می‌دهند که پول و اسپانسر برای آن‌ها می‌آورند.
شعار سال: ضیا عربشاهی اظهار کرد: تیم پرسپولیس در نیم فصل اول با فراز و نشیب زیادی مواجه بود و این تیم بعد از بازی فینال آسیا چند تساوی پشت سرهم کسب کرد. سرخپوشان شرایط ایده آلی نداشتند، چون ریکاوری درستی انجام ندادند و بدن‌ها یک مقدار خالی کرده بود. البته بازیکنان با ریکاوری خستگی از تنشان خارج می‌شود و دوباره شرایط ایده آل را پیدا کردند و بازی به بازی نتیجه بهتری گرفتند. نتایج پرسپولیس آنطور که باید نبود، اما در مجموع ۳ امتیاز بازی‌ها را می‌گرفتند و در نهایت توانستند نیم فصل اول را با اختلاف ۲ امتیازی با تیم رده دوم قهرمان نیم فصل اول شوند.

او ادامه داد: به نظرم شرایط پرسپولیس در نیم فصل دوم بهتر می‌شود و آل کثیر و ترابی به تیم اضافه می‌شوند. امیدوارم پرسپولیس بازی‌های دور برگشت را بهتر از دور رفت انجام بدهد و بتواند حریفان را با گل‌های بیشتری شکست بدهد و ۳ امتیاز بازی‌ها را بگیرد. پیروزی با یک گل برای تیم پرسپولیس سخت است و نقطه اطمینان برای این تیم نیست و بازیکنان تا دقیقه ۹۰ بازی را با یک گل نگه می‌دارند. امیدوارم شرایط پرسپولیس با اضافه شدن ترابی و آل کثیر و جذب یک مهاجم و ۲ مدافع جدید ایده آل شود و پنجمین قهرمانی متوالی به هواداران خود تقدیم کند. البته شرایط سخت است، چون امتیازات تیم‌های بالای جدول به هم نزدیک است و امیدوارم فاصله امتیازی سرخپوشان با تیم‌های دوم و سوم بیشتر شود.

عربشاهی با بیان اینکه جابه جایی مربیان در لیگ اتفاق خوبی نیست، گفت: متاسفانه باید تاسف خورد که یکسری از مربیان در لیگ برتر کشورمان به صورت چرخشی جابه جا می‌شوند؛ بدون اینکه کارنامه مربیگری قابل قبولی داشته باشند. به نظرم ۵۰ درصد مربیان و ۵۰ درصد مدیران ما مقصر هستند. من نمی‌دانم چطور مربی که تیمش را به لیگ دسته یک برده است، مربی لیگ برتری می‌شود؟ مدیران ما بدون اینکه نتیجه مربیان را ببینند، آن‌ها را برای هدایت تیم‌های خود برمی گزینند. یکسری از مربیان کنار نشستند و مربیانی که نتیجه نگرفتند و کارنامه قابل قبولی ندارند به جای اینکه تیم به آن‌ها ندهند و تیم‌های لیگ‌های پایین‌تر را برعهده بگیرند، ارتقا پیدا کرده و تیم‌های لیگ برتر را در اختیار می‌گیرند.

او در پایان گفت: کادر مربیگری هیچ کشوری همانند ما نیست و به جرات می‌توانم بگویم که دست‌های کشور‌های عربی را از پشت بستیم و کار‌هایی که سال‌های پیش کشور‌های عربی انجام می‌دادند، اکنون ما می‌کنیم. مربیان ما نتیجه نمی‌گیرند و به جای اینکه به آن‌ها تیم ندهند متاسفانه تیم‌های بالاتر را به آن‌ها می‌سپارند. این موضوع در فوتبال ما رایج است و باید تاسف خورد برای مدیرانی که چنین حرکاتی را انجام می‌دهند. یکسری از مربیان به مدیران اصرار می‌کنند و آن‌ها برای اینکه تیم بگیرند، قول می‌دهند که پول و اسپانسر برای آن‌ها می‌آورند. متاسفانه عملکرد برخی از مربیان خیلی ضعیف است و نمی‌دانم در فوتبال ما چه می‌گذرد که آن‌ها همیشه تیم دارند.
 
شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتماد آنلاین؛ تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۶۷۴۳۹، www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
0
0
امان از دست این پول ها کثیف که داره تیم های عزیزمون رو ازمون میگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین