پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۵۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
فقط یک سوال داریم، چرا اینقدر صدای اعتراض در انتخابات فدراسیون‌ها بلند است. همه فدراسیون‌ها مشکل دارند؟ همه نامزد‌ها حاشیه ساز هستند؟ ....، کجای کار وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک می‌لنگد؟ ما هم مثل آقای کریمی روز دکتر مهندس را با تاخیر تبریک عرض می‌کنیم.

شعار سال:علی کریمی، نامزد ریاست انتخابات فدراسیون فوتبال که در دور نخست با کسب تنها ۹ رأی از دور رقابت کنار رفت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به هرحال اتفاقی که می‌خواستیم رخ بدهد نشد و من برای آقای عزیزی خادم و کیومرث هاشمی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم هرکدام از این دو نفر که روی کار می‌آید به فکر خدمت به فوتبال باشد.

 وی افزود: من از اول می‌دانستم نتیجه این انتخابات چیست و فقط برای این وارد شدم که فردای روز نگویند چرا حالا که قوانین اجازه داد شما فوتبالی‌ها وارد نشدید و قصدم این بود که این بهانه را از آن‌ها بگیرم وگرنه مشخص بود چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 کریمی در صحبت‌هایی طعنه آمیز در پایان عنوان کرد: روز مهندس را با تاخیر تبریک می‌گویم و امیدوارم مهندسینی که زحمات زیادی می‌کشند موفق باشند.

علی کریمی بعد از اعلام اسامی و در حالیکه تنها 9 رای به خود اختصاص داده بود، سالن را در میان تشویق حاضران ترک کرد.

 

تعداد بازدید : 2

 

او در مصاحبه ای گفت روز «مهندس» را با یک هفته تاخیر تبریک می‌گویم و از ۹ نفری که به من رأی دادند تشکر می‌کنم

از اول می‌دانستم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و فقط برای این حضور پیدا کردم که پس‌فردا نگویند شرایط مهیا شد که فوتبالی‌ها بیایند اما کسی نیامد

نکته جالب اینکه ، امروز صبح هم مجری شبکه پنج ، صحبت های جالبی در خصوص نتایج انتخابات فدراسیون کرده بود.

 

تعداد بازدید : 2


صحبت های ابراهیم شکوری نیز ، صحبت های جالبی بود.

 

تعداد بازدید : 2
 

شکوری: رای مردم قطعا علی کریمی است اما مجمع رئیس فدراسیون را انتخاب می‌کند

ابراهیم شکوری در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: فوتبال متعلق علی کریمی و همه این بازیکنانی است که سالیان سال زحمت کشیدند، اما شرایط مجمع خاص است، اینکه مردم و فوتبالی‌ها چه دوست دارند، زیاد اعمال نمی‌شود. این طبیعت انتخابات است.

شاید علی کریمی می‌دانست که چنین اتفاقی می‌افتد، اما همین که حضور پیدا کرد و اعضای مجمع برای او دست زدند، بهترین کار است. مردم قطعا رای شان علی کریمی است، اما اعضای مجمع مشخص می‌کنند که چه کسی رئیس مجمع است. امیدواریم کسی که فوتبال ما را کمک کند، انتخاب شود.


اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
0
0
اي كاش اين مجمع به راي مردمي احترام ميذاشت و اين عزيز مارو انتخاب ميكردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین