پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۴۷
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
((یاداشتی که می خوانید از سری یاداشت های مخاطبان صبح خرد(جمانیوز) می باشد وانتشار آن به معنی تایید بخش یا قسمتی از آن نیست ، می توانید با ارسال یاداشت آن را نقد یا پاسخ دهید.))

شعار سال: ((آقای استاندار؛ بی توجهی فرماندار دنا به پاتاوه را در انتخابات جواب خواهیم داد))

فرشاد ارجمند ؛ نزدیک به ده ماه گذشته علی تاج امیری جای خود را به عباس بهشتی در راس مدیریت اجرایی شهرستان دنا داد و این فرماندار جوان با سوابقی از جمله مدیرکلی بازرسی استانداری، سرپرستی شهرداری پاتاوه و کارشناس بخشداری پاتاوه و فرمانداری یاسوج کار خود را در فرمانداری دنا آغاز نمود. بسیاری بر این اعتقاد بودیم ایشان به دلیل حضور گذشته خود در پاتاوه اشراف کامل بر مشکلات و نیازهای پاتاوه دارد اما وی به گونه ای پیش میرود که احتمالا پاتاوه را به فراموشی سپرده است.

بهشتی روی هشت مشاور برای خود منصوب نمود بدون از انتخاب حتی یک نخبه از بخش پاتاوه در این میان و این یعنی بی توجهی به جمعیت بالغ بر ۶۰ درصد از شهرستان دنا.

بی مهری های فرماندار جوان دنا به این بخش به گونه ای پیش رفت که در کمیته برنامه ریزی شهرستان دنا و تقسیم اعتبارات شهرستانی از تضییع حق پاتاوه اعضای شورای اسلامی این بخش جلسه را به نشانه اعتراض ترک نمودند.

حال روی سخن مان با دکترخادمی ، استاندار فهمیم کهگیلویه و بویراحمد است که خطاب به ایشان بگوییم؛

پاتاوه گذرگاه تاریخ با مردمانی با صداقت و هم دل نیز در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ جواب عملکرد فرماندار دنا را خواهد داد و امید تدبیری بیشتر از سوی شما.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پايگاه خبري تحليلي صبح خرد، تاریخ انتشار: 25 مهر 1395، کد مطلب: 40433:www. jamanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین