پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۱۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
با طراحی نرم‌افزار بومی سامانه جامع مدیریت خدمات فناوری اطلاعات برای فرآیند‌های مرتبط با فناوری اطلاعات، کشور از نمونه وارداتی بی‌نیاز شد.
شعار سال: محمد ینگی ملکی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده سامانه جامع مدیریت خدمات فناوری اطلاعات گفت: این سامانه جامع نرم افزار خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات، تمامی خدماتی مبتنی بر این حوزه را در چارچوب کاربری و مدیریتی ارائه می‌دهد.
 
ITIL مجموعه‌ای از روش‌های کارآمد برای انجام بهینه فرآیند‌ها 

وی با بیان اینکه سامانه‌های مدیریت فناوری اطلاعات ا ITSM تمامی فرآیند‌های مرتبط با مدیریت فناوری اطلاعات را در بر می‌گیرند، ادامه داد: در فرآیند ITIL شامل چارچوب و مجموعه‌ای از روش‌های بهینه، روش‌ها برای اجرای ITSM ارائه می‌شود. ITIL مجموعه‌ای از پیشنهادات و روش‌های کارآمد برای انجام بهینه فرآیند‌ها را شامل می‌شود.

این فعال فناور با اشاره به پیاده‌سازی این راه‌کار برای سازمان‌های بزرگ و شرکت‌ها گفت: از میان ۲۸ فرآیند تعریف شده در مدیریت فناوری اطلاعات از جمله مدیریت دانش، مدیریت فرآیندها، مدیریت مسائل، تغییرات و بسیاری از حوزه‌های دیگر، ۷ فرآیند توسط این سامانه جامع قابل پیاده سازی است.

وی دانش افزایی، حفظ دانش سازمانی و اشتراک‌گذاری آن را بخشی از قابلیت‌های این سامانه بومی برشمرد و افزود: در کنار این ویژگی‌ها برخورداری از داشبورد‌های مدیریتی قابل تنظیم بر اساس سطوح دسترسی، گردش کار، تعریف انواع فرآیند با ابزار گرافیکی، قابلیت ساختن فرم، فیلد‌های سفارشی متنوع، مدیریت یکپارچه، برقراری ارتباط با سایر سامانه‌ها و همچنین برخوردار بودن از امنیت و سطوح دسترسی بر اساس ساختار سازمانی بخشی از ویژگی‌های سامانه یادشده است.
 
ایجاد زیرساخت تحت وب برای شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ

ینگی ملکی، با اشاره به ایجاد زیرساخت تحت وب برای شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ گفت: این قابلیت کمک می‌کند تا تمامی امور مربوط به بخش فناوری اطلاعات، اعم از سرویس‌ها و فرآیند‌ها را مکانیزه کرده و بتوانند مدیریت بهتری روی خدمات فناوری اطلاعات خود داشته باشند.

وی از ارائه خدمات مشاوره با توجه به نیاز سازمان و کسب و کار‌ها گفت و ادامه داد: با هدف مدیریت بهتر خدمات فناوری اطلاعات (ITSM)، کاهش هزینه‌های خدمات و قطعات، استفاده بهینه از زمان، افزایش رضایت کاربران و مشتریان خدمات مشاوره را ارائه می‌دهیم و راه‌کار‌های متناسب را پیاده می‌کنیم.

این فعال با اشاره به فعالیت ۱۱ نفر از متخصصان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، عنوان کرد: نمونه خارجی این محصول با هزینه‌های ارزی، بسیار گران قیمت هستند و برخی از ویژگی‌هایی که در نمونه بومی وجود دارد برخوردار نیست. بر همین اساس نمونه بومی توانسته است با شناخت مناسب از نیاز‌های داخلی، حجم قابل توجهی از این نیاز‌های سازمان‌ها را تأمین می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از وب زوم، تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۲۰۰، webzoom.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
0
0
فناوري اطلاعات در ايران تونسته اوضاع رو اونطور كه بايد و شايد مديريت كنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین