پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۱۶۹
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
رئیس روابط عمومی مدیریت عملیات عمومی جزیره خارگ از پرداخت یارانه و سوبسید به کشتی‌های مسافربری مسیر‌های خارگ به گناوه و بوشهر و بالعکس خبر داد.
شعار سال: عبدالمجید ستایشی گفت: جابجایی مسافر در مسیر‌های دریایی جزیره خارگ هزینه‌های زیادی را برای بخش خصوصی و مردم جزیره ایجاد کرده است که در همین راستا مدیریت عملیات عمومی خارگ به نمایندگی مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی شرکت ملی نفت ایران، پرداخت یارانه و سوبسید به کشتی‌های مستقر در این مسیر‌ها را در جهت جلوگیری از افزایش نرخ کرایه‌های صندلی مسافر و تداوم حضور شناور‌ها جهت تسهیل در تردد اهالی این جزیره مد نظر قرار داده است.

رئیس روابط عمومی مدیریت عملیات عمومی خارگ افزود: ضمناً هزینه صندلی‌های خالی شناور‌های مسافری مسیر‌های یاد شده نیز به بخش خصوصی طرف قرار داد پرداخت خواهد شد.

ستایشی در پایان گفت: با توجه به هزینه‌های بالای تردد و نگهداری شناور‌های مسافربری خارگ و اشراف کامل این مدیریت بر این موضوع، عملیات عمومی خارگ در راستای خدمت دهی مطلوب به اهالی شریف این جزیره کلیه هزینه‌های یاد شده را متقبل شده است.

لازم به ذکر است که مدیریت عملیات عمومی خارگ رابط بین وزارت نفت و سازمان‌ها و اهالی بومی جزیره خارگ جهت خدمات دهی می‌باشد؛ و این خدمات با حمایت مالی شرکت پایانه‌های نفتی ایران و شرکت نفت فلات قاره ایران انجام می‌پذیرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار:۱۹ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۴۹۳۳۷، ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین