پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۹۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: ۷۰۰ هنر کارت برای فعالان عرصه‌های مختلف هنری، فرهنگی و قرآنی بوشهر صادر شد.

  شعار سال: فاطمه کرمپور روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: یکهزار هنرمند بوشهری در صندوق اعتباری هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عضویت دارند که ۷۰۰ نفر از آنان برای دریافت هنر کارت ثبت نام کردند.
 
وی افزود: هرچند این شمار هنر کارت صادر شده‌ هنوز به دست هنرمندان استان بوشهر نرسیده است اما از زمان از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: شرط گرفتن هنر کارت عضویت در صندوق اعتباری هنر و شرط عضویت در این صندوق، فعال حرفه‌ای بودن در یک هنر است‌.
 
کرمپور گفت: تاکنون ۵۰۰ نفر از هنرمندان بوشهری متقاضی دریافت این کارت، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان یارانه کمک معیشتی دریافت کرده‌اند.
 
وی افزود: برای هنرمندان دارای درجه یک هنری این مبلغ پنج میلیون تومان است که در استان بوشهر تنها یک هنرمند این ویژگی را دارد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر بیان کرد: شناسایی و ارزیابی افرادی که درخواست نشان درجه هنری دارند بر عهده کمیته‌های فنی خبرگان هنری در شورای ارزشیابی وزارت ارشاد است.
 
کرمپور ادامه داد: عضویت در صندوق اعتباری هنر فرصت مناسبی برای هنرمندان همه رشته‌های فرهنگی و هنری ایت که در صورت داشتن شرایط لازم، می‌توانند از مزایای آن (حمایت توسعه‌ای، حمایت‌های بیمه‌ای و حمایت های معیشتی و تامین آتیه) است.
 
«هنر کارت» مدرک شناسایی اختصاصی اعتباری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اهالی فرهنگ و هنر در انجام امور بانکی و دریافت تسهیلات ویژه در چارچوب فعالیت‌های صندوق اعتباری هنر است.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار:  29 آذر  1399  ، کدخبر: 84154014، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
0
0
ایران تجربه خوبی از صادر کردن این کارت ها نداره ایشالله که به کارتن خواب ها ندن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
0
0
بوشهر نیاز های اولیه زیادی داره که هیچ کدوم برای مردمش مهیا نشده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین