پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۳۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
وزارت ورزش و جوانان اساسنامه پیشنهادی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور را برای بررسی و تصویب، به هیات دولت ارسال کرده است.

شعار سال: به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر هیات دولت،  به موجب ماده (۶) قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان، صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور با هدف تکریم و حمایت از قهرمانان، پیشکسوتان، نابینایان و ناشنوایان، معلولان و جانبازان ورزشی دارای عناوین قهرمانی المپیک و پارالمپیک، جهانی، آسیایی، پاراآسیایی و ملی غیرشاغل و فاقد درآمد مستمر و مشخص، در فهرست نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی با استفاده از منابع و امکانات موجود قرار گرفته است.
 
همچنین براساس ماده مذکور، مقرر شده اساسنامه صندوق توسط وزارت ورزش و جوانان تهیه و ظرف مدت ۶ ماه پس از لازم‌الاجراء شدن قانون، به تصویب هیأت وزیران برسد.
 
هدف از تشکیل صندوق یاد شده، حمایت و پشتیبانی سازمان یافته موثر و مستمر از اعضا و نیز همه اشخاص تأثیرگذار در اعتلاء، توسعه و ترویج ورزش و همچنین ایجاد یکپارچگی و ساماندهی همه اقداماتی است که به عنوان حمایت و پشتیبانی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در راستای حفظ و ارتقاء جایگاه اجتماعی و فرهنگی ایشان از طریق فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و ارایه تسهیلات مالی و بیمه‌ای و غیره صورت می‌گیرد.
 
بر این اساس و در اجرای ماده (۶) قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان، این وزارتخانه اساسنامه پیشنهادی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور را برای مراحل بررسی و تصویب، به دولت ارایه کرده است.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار:   20 اسفند  1399  ، کدخبر:1050241 ، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
0
0
وزارت ورزش و جوانان در ایران چه کار مفیدی از بدو تاسیس تا الان کرده؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین