پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۴۰۱
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۸
بازدیدکنندگان برای بازدید از موزه‌های هنر اسلامی و جهان، موزه پول و موزه آرایه‌ها و جواهرات که در ساختمان دفینه متمرکز هستند، باید در مجموعه ۶۰ هزار تومان بپردازند.
شعار سال: ثبت نام اینترنتی ساختمان دفینه با کاربری سه موزه هنر جهان و اسلامی، آرایه‌ها و جواهرات و پول از روز ۲۰ اسفند ماه آغاز شد. این ساختمان که توسط بنیاد مستضعفان بازسازی و تجهیز شده، با نام جدید مجتمع فرهنگی سردار آسمانی در روز‌های اخیر افتتاح شده بود.

بازدید از موزه‌های این ساختمان هر کدام به اختیار بازدیدکنندگان می‌تواند به صورت جداگانه انجام گیرد. به همین منظور برای سه موزه سه بلیت در نظر گرفته شد. برای موزه پول ۱۵ هزار تومان، برای موزه هنر جهان ۲۰ هزار تومان و برای موزه گوهر و آرایه ۲۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است. موزه اسلامی نیز با موزه هنر جهان ترکیب شده است. بازدیدکنندگان برای ثبت نام اینترنتی می‌توانند به سایت موزه‌های بنیاد به آدرس https://cio-museums.org مراجعه کنند.

پس از ثبت نام، متقاضیان از روز ۲۳ اسفند ماه بازدید خود را انجام خواهند داد. این محدودیت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا اعمال شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از مهر، تاریخ انتشار:۲۰ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر:۵۱۶۶۷۵۲، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین