پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۰۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
محمدرضا کارگر گفت: موزه‌ها در شهر‌های آبی و زرد فعالیت داشته و آماده پذیرایی از مخاطبان هستند.

  شعار سال: نوروز 1400 و سال گذشته به دلیل شیوع کرونا همگان را موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عدم دید و بازدید  و عدم رفتن به سفر کرده است. در این شرایط می‌توان از ظرفیت مراکزی گردشگری همچون موزه‌ها بهره برد و به این ترتیب سرمایه فرهنگی افراد افزایش یافته و از اوقات فراغت به شکل مطلوب بهره‌مند می‌شوند.
 
موزه ها در شهرهای نارنجی و قرمز تعطیل است
 
محمدرضا کارگر، مدیرکل موزه‌های وزارت میراث فرهنگی با اشاره به آخرین وضعیت موزه ها به خبرنگار برنا گفت: موزه‌ها در شهرهای آبی و زرد فعالیت داشته و آماده پذیرایی از مخاطبان هستند.
 
 او افزود: در شهرهایی که توسط ستاد ملی مقابله با کرونا نارنجی و قرمز اعلام شود موزه‌ها در آن نقاط تعطیل است و در صورت تعطیلی هم این وضعیت ادامه دارد.
 
موزه‌ها سانس‌بندی می‌شوند
 
کارگر ادامه داد: ساعت کاری موزه‌ها در شهرهایی با وضعیت آبی و زرد 9 تا 19 است. توصیه‌هایی برای رعایت پروتکل‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
 
مدیرکل موزه‌های وزارت میراث فرهنگی اظهار کرد: در این شرایط موزه‌ها سانس‌بندی شده تا جمعیت زیادی در موزه حاضر نباشند.
 
خریداری بلیط از طریق مجازی انجام شود
 
به گفته او موزه‌ها در این ایام سانس‌بندی شده و افراد می‌توانند از طریق اینترنت بلیط خریداری کرده  و سانس خود را مشخص کنند.
 
مدیرکل موزه‌های وزارت میراث فرهنگی گفت: فقط افراد در شرایط داشتن تخفیف می‌توانند به شکل فیزیکی بلیط خریداری کنند. توصیه می‌شود از طریق اینترنت بلیط خریداری و رعایت پروتکل‌ها را در دستور کار قرار دهند. افراد در صورت مراجعه به موزه‌ها باید ماسک زده و به اجزا و ویترین موزه دست نزنند.
 
 کارگر ادامه داد: افراد باید فاصله اجتماعی را رعایت کنند تا بازدید امن، رضایت بخش و مناسبی داشته باشند.
 
او در پایان گفت: موزه‌های در حالت مناسب قرار دارد و شرایط برای حفاظت از موزه  و اشیا فراهم است.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  برنا، تاریخ انتشار:   1 فروردین 1400  ، کدخبر: 1153715، www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زینب
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
0
0
ممنون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین