پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۳۲۷۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش، کنکور را با ماهیتی که در حال حاضر دارد برای آموزش و جریان تربیت مفید نمی‌داند.
شعار سال: علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش درباره نگاه آموزش و پرورش نسبت به کنکور، اظهار کرد: در ارتباط با کنکور، ترجیح ما این است که اخبار را سازمان سنجش ارائه دهد که برای کنکور آتی مشابه سنوات قبل است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش از هر چیزی که بتواند به جریان تربیت و یادگیری کمک کند و سایه بر آموزش‌های آموزش و پرورش نیندازد، استقبال می‌کند.

کمرئی تصریح کرد: آموزش و پرورش، کنکور را با ماهیتی که در حال حاضر دارد برای آموزش و جریان تربیت مفید نمی‌داند و به همین دلیل با تعدیل و تغییر شرایط آن کاملا موافق است و اگر تصمیمی در این زمینه نهایی شود، استقبال می‌کند.
 
موضع آموزش و پرورش در زمینه کنکور با شورای عالی انقلاب فرهنگی کاملا منطبق است

وی با اشاره به بررسی‌هایی که در شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه کنکور در حال انجام است، گفت: در حال حاضر این موارد در مرحله گفت‌وگوهاست و هنوز در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب نشده است، اما ما استقبال می‌کنیم و در تصمیم‌سازی‌ها مشارکت هم داریم و اعلام نظر می‌کنیم.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: موضع آموزش و پرورش در زمینه کنکور با آن چیزی که در شورای عالی انقلاب فرهنگی است، کاملا منطبق است و مشارکت در تصمیم‌سازی‌ها دارد.

وی تأکید کرد: امیدواریم با تصویب قانون در این زمینه، گشایشی ایجاد شود و آموزش و پرورش بتواند اهداف تربیتی خود را دنبال کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فارس، تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۳۹۹۱۲۲۳۰۰۰۰۴۱، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
0
0
چه مفيد باشه چه نباشه تنها راهي هست كه ميشه باهاش سيستم اموزشي فعلي رو جواب داد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین