پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۷۶۷
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۴
ایدئولوژی نازی تمامیت‌خواهانه بود، نوعی جهان‌بینی که ادعا می‌کرد جهان و کارکردهایش را می‌تواند توصیف کند. جهان‌بینی نازی در ذاتش نژادگرا و بیولوژیک بود. بر این اساس، برتری «آریایی‌ها» حق و تکلیف حکومت بر تمام نژاد و مردمان دیگر را به آن‌ها داده است، تا به نفع بشریت حکمرانی کنند.

شعار سال: ایدئولوژی نازی تمامیت‌خواهانه بود، نوعی جهان‌بینی که ادعا می‌کرد جهان و کارکردهایش را می‌تواند توصیف کند. جهان‌بینی نازی در ذاتش نژادگرا و بیولوژیک بود. طبق این جهان‌بینی نژاد به اصطلاح آریایی – که اساساً از اقوام شمال اروپا بودند – نژاد برتر بین انسان‌ها هستند. بر این اساس، برتری «آریایی‌ها» حق و تکلیف حکومت بر تمام نژاد و مردمان دیگر را به آن‌ها داده است، تا به نفع بشریت حکمرانی کنند.

 

اما یهودیان در مقابل دیگر نژاد‌ها نوعی «ضد نژاد» شناخته می‌شدند، موجوداتی خطرناک و غیربشر که ظاهری انسان‌گونه دارند. در این ویدئو، دکتر دیوید سیلبرکلنگ، مورخ، ایدئولوژی نازی را شرح می‌دهد. او در این ویدئو به این پرسش‌ها پاسخ خواهد داد:

ایدئولوژی نازی چیست؟ ریشه‌های نازیسم چیست؟ نازی‌ها، اندیشه‌های اصلی خودشان را از کجا وام گرفتند؟

تعداد بازدید : 12

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۹۹، کد خبر: ۴۶۷۱۴۶، www.etemaadonline.com.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین