پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۳۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷
مرتضی رحیمی گفت: عیدی ما به مردم، ارائه یک نسخه بتای جدید است که تلاش کردیم نسبت به نسخه آزمایشی یا همان بتای اولیه کم نقص‌تر باشد.

  شعار سال:اپلیکیشن‌های ایرانی با وجود جوان و نو ظهور بودنشان،در سال‌های گذشته پیشرفت‌های بسیاری داشتند. این اپلیکیشن‌ها علی رغم تمامی سختی‌ها و موانع پیشرو سعی در بهتر کردن برنامه و توجه به نیاز کاربران دارند. اپلیکیشن بومی سروش پلاس یکی از این اپلیکیشن‌هاست که در مجموعه خود نهایت سعی‌شان را برای ارائه بهترین ورژن این اپ به مردم می‌کنند تا مردم با رضایت خاطر استفاده کنند. در آستانه سال جدید با مرتضی رحیمی مدیرعامل اپلیکیشن بومی سروش پلاس از اهداف و برنامه‌هایشان برای سال جدید پرسیدیم که در ادامه این گفت‌وگو را مشاهده می‌کنید:
 
دستور کارتان برای سال 1400 را بیان کنید؟ و همچنین برنامه‌تان برای رواج دادن این برنامه در سال جدید در بین مردم چیست؟
 
برای سال ۱۴۰۰ دو مسیر را مدنظر داریم: ۱) افزایش پایداری و کیفیت سرویس‌های پایه‌ی پیام‌رسانی که با تحقق کامل نسل جدیدی که در اواخر سال ۹۹ با نسخه‌ی آزمایشی کارش را شروع کردیم، به این مهم دست خواهیم یافت. ۲) ما ۵ مسیر درآمدزایی را در دستور کار قرار دادیم که ۲ تا از آن‌ها را در سال ۹۹ محقق کردیم و در سال ۱۴۰۰ هدف ما تقویت آن دو مسیر و تحقق الباقی مسیر‌های تعیین‌شده خواهد بود.
 
با توجه به شیوع ویروس کرونا چه برنامه هایی به به اپلیکیشن خود اضافه کردید و آیا در طی روزهای برای اپ خود برنامه ای دارید؟
 
در هنگامه شیوع ویروس کرونا ما لندینگ‌ها و محتوا‌های ویژه مدارس و تدریس آنلاین داشتیم و داریم که به لندینگ "زنگ مدرسه" معروف است؛ هدف ما در سال ۱۴۰۰ تقویت محتوایی این لندیگ‌ها در جهت بهبود کیفی آموزش خواهد بود و در زمینه آموزش و ترویج مسائل بهداشت و سلامت و فرهنگ‌سازی توجه به پروتکل‌ها هم یک لندینگ ویژه داشتیم.
 
به کارکرد خودتان در سال گذشته چه امتیازی می دهید؟ و چرا؟
 
به خودمان از ۱۰۰ نمره ۵۰ یا ۶۰ را می‌دهم؛ ما در سال گذشته سخت کار کردیم تا پیش برویم، اما اتفاقاتی در طول سال ۹۹ افتاد که می‌توانستیم با پیش‌بینی‌های مقتضی عکس‌العمل‌های بهتری داشته باشیم. درضمن ما کمی درباره سنجش و قضاوت در مورد خودمان سخت‌گیر هستیم چراکه در بازاری که در حال فعالیت هستیم، رقبای خارجی‌ای داریم که کاملاً فعالانه مشغول به کار هستند و رسیدن به آن‌ها کار ساده‌ای نیست و مستلزم تلاش فراوان است.
 

بهترین عیدی شما به مردم چیست؟
 
عیدی ما به مردم و کاربران عزیز و وفادارمان، یک نسخه‌ بتای جدید است که تلاش کردیم نسبت به نسخه‌ آزمایشی یا همان بتای اولیه کم نقص‌تر باشد؛ حدود 150 اشکال از نسخه‌ی اولیه، در این نسخه برطرف شده است. عیدی دیگر، محتواهای متنوعی است که کانال‌های ما برای کاربران در دوران تعطیلات نوروز تدارک دیده‌اند، سعی بر این است که کاربرانی که در طول تعطیلات نوروز از سروش پلاس استفاده می‌کنند با محتواهای متنوع و جذاب ساعات خوشی را پشت سر گذارند
 
تلخ ترین و شیرین ترین اتفاق سال 99 برایتان چه بوده است؟
 
تلخ‌ترین اتفاق 99 در مجموعه‌ی ما فوت مادر یکی از همکاران بر اثر کرونا بود که بسیار همه‌ی ما را متأثر کرد. شیرین‌ترین اتفاق هم تحقق پایداری بخشی از مسیرهای درآمدزایی هدف‌گذاری شده که پیش‌تر به آن‌ها اشاره کردم.
 
درخواست شما از مسئولان چیست؟
 
درخواست ما از مسئولین این است که تکلیفشان را با خودشان مشخص کنند! اگر استراتژی کشور بر این مبناست که پیام‌رسان‌های داخلی توسعه داده شوند، همه باید موضع خود را نسبت به آن مشخص کنند و سعی در برچیدن موانع کنند اما اگر نمی‌خواهند چنین کنند، پس لااقل مانع‌تراشی نکنند و کنار بایستند تا کسب‌وکارهایی که تخصص و اراده‌ی این کار را دارند مسیر خود را ادامه دهند.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:   3 فروردین 1400، کدخبر: 7702775، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
1
0
واقعا هم در زمینه اپ های ایرانی که راه های ارتباطی رو هموار تر کردن سروش یکی از بهترین هاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین