پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۴۴۵
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
مکرون می‌گوید ترکیه قصد دارد در انتخابات فرانسه مداخله کند و نتایج را تحت تأثیر قرار دهد.
شعار سال: مکرون در یک گفتگو اذعان کرد: تهدیدات مشخص است و بنابراین من فکر می‌کنم که باید بسیار شفاف عمل کنیم؛ بنابراین گزارش روابط مکرون و رجب طیب اردوغان بر سر موضوعات مختلف از مذهب گرفته تا اکتشاف انرژی در شرق مدیترانه با یکدیگر تنش داشته است، اما آن‌ها در ژانویه توافق کردند که روابط خود را اصلاح کنند و در ۲ مارس یک تماس ویدیویی داشته اند.
 
مکرون روسیه را به هک کردن سرور‌های حزب خود و انتشار اطلاعات نادرست متهم کرد

مکرون توضیح نداد که ترکیه چگونه می‌تواند در انتخابات فرانسه مداخله کند، اما تاکید کرد که ترکیه با افکار عمومی بازی خواهد کرد. مکرون احتمالاً به نفوذ ترکیه بر مهاجران ترک و اعمال نفود از طریق مدارس، مساجد و سازمان‌های دیگر اشاره دارد.
مکرون همواره در تلاش بوده است که رأی دهندگانی که ممکن است به فکر حمایت از مارین لوپن، رهبر راست افراطی باشند را با پرداختن به مسائل مربوط به اسلام و امنیت به سمت خود جلب کند.
گفتنی است، در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۷ هم مکرون روسیه را به هک کردن سرور‌های حزب خود و انتشار اطلاعات نادرست متهم کرد.
مکرون همچنین گفت: اردوغان باید روشن کند که آیا با متحدان خود در ناتو است یا علیه آنها.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۱۸۷۰۶، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین