پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۳۴۸۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
رئیس انجمن تولیدکنندگان شیر خشک کودکان از احتمال افزایش ۲۰ درصدی قیمت شیرخشک در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: سازمان حمایت پیشنهاد تولیدکنندگان شیرخشک مبنی بر افزایش ۲۰ درصدی قیمت شیرخشک را پذیرفته است، اما به ما توصیه کرده‌اند به دلیل شرایط معیشتی مردم فعلا تحمل کنیم و شیر خشک را با نرخ قبلی عرضه کنیم!
شعار سال: بهمن سال گذشته به دلیل افزایش قیمت قوطی، شیر پرچرب و کارتن‌های مقوایی شیرخشک گران شد و به قیمت ۳۸ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. حالا قرار است شیرخشک در سال ۱۴۰۰ دوباره گران شود.

رئیس انجمن تولیدکنندگان شیر خشک کودکان گفت: تولیدکنندگان در نظر دارند که قیمت شیرخشک را در سال ۱۴۰۰ حدود ۲۰ درصد افزایش دهند. ممکن است اجرای این تصمیم کمی کش و قوس داشته باشد، اما در شش ماه نخست امسال اجرا می‌شود.

بحران کمبود شیرخشک جدی است

سازمان حمایت پیشنهاد تولیدکنندگان را نسبت به افزایش ۲۰ درصدی قیمت شیرخشک پذیرفته است. به گفته هانی تحویل‌زاده، مسئولان سازمان حمایت به ما توصیه کردند به دلیل شرایط معیشتی مردم فعلا با همین نرخ‌ها شیرخشک را توزیع کنیم تا در چند ماه آینده قیمت آن اصلاح شود.

وضعیت ذخایر شیرخشک کودکان چگونه است؟ رئیس انجمن تولیدکنندگان شیر خشک کودکان پاسخ داد: برای چند ماه آینده شیرخشک موجود داریم، اما چنانچه تا اردیبهشت ارز به تولیدکنندگان تخصیص نیابد ممکن است با بحران کمبود شیرخشک رو به رو شویم.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته ازتجارت نیوز، تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۲۳۷۳۷، tejaratnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
0
0
داريم از كدوم افزايش جميعت حرف ميزنيم وقتي ساده ترين زير ساخت ها هنوز فراهم نيست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین