پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۰۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
مدیران ورزشی کشور گویا خیلی از قافله دور شده اند. ویترین چینی هم حدی دارد آقای علی نژاد. گویا صدای مربیان و باشگاه‌های ورشکسته در سال کرونایی را نمی‌شنوید؟ از اعتراضات انتخابات فدراسیون‌ها بی خبرید؟ از سکوت در برابر مطالبه گری شفافیت در زیر بخش‌های ورزش کشور نظیر شرکت توسعه اماکن ورزشی چیزی نمی‌دانید؟ از وعده‌های واگذاری‌ها بی اطلاعید؟ از فساد‌های مالی و اهمال در برخی فدراسیون‌ها، خبری به شما نرسیده؟ حتی شیوه انتصاب خودتان! در چنین وضعیتی، باید هم مدعی خوب بودن سال ۹۹ برای ورزش کشور باشید!
شعار سال: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش ایران سال ۹۹ را به خوبی سپری کرد.مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره سالی گذشت اظهار کرد: سالی که گذشت سالی متفاوت بود.
 
پاندمی ویروس کرونا نوع جدیدی از سبک زندگی را برای همه ما به وجود آورد. به ویژه در ورزش که اتفاقات جدیدی را رقم زد. رویداد‌های بین المللی ورزشی عمدتا تعطیل شدند و در ابعاد مختلف ورزش همگانی و قهرمانی خلل جدی در همه دنیا ایجاد شد. به لطف خداوند متعال و کمک همه کسانی که در کنار وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند اعم از کمیته ملی المپیک، فدراسیون‌های ورزشی، وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا خیلی زود توانستیم به آن فائق بیایم و بسیاری از مشکلات را جبران کنیم.
 
برگزاری اردو‌های تیم ملی در شرایط کرونایی
 
در عین حال با رعایت بسیاری از پروتکل‌های بهداشتی خوشبختانه کمترین آسیب را در بین ورزشکاران قهرمانی و حرفه ای‌مان داشتیم و ۲۱ لیگ را با همکاری فدراسیون‌های مربوطه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کسب مجوز از ستاد مبارزه با کرونا برگزار کردیم.

او با اشاره برگزاری اردو‌های تیم ملی در شرایط کرونایی ادامه داد: در عین حال از شهریور ماه برای آماده سازی تیم‌های المپیکی اردو‌های آماده سازی تیم‌ها شروع شد. خوشبختانه امروز همه این تیم‌ها از آمادگی بسیار مطلوبی برخوردار هستند.
 
تمام تلاش ما این بود که در این یک سال تعویق المپیک کمترین خلل را به برنامه‌ها ایجاد کند. هرچند نیمه نخست سال را تعطیل بودیم. در عین حال با هماهنگی انجام شده با وزارت بهداشت از ۱۵ فروردین واکسیناسیون ورزشکاران پارالمپیکی ما آغاز خواهد شد و پس از آنهم ورزشکاران المپیکی ما واکسینه خواهند شد تا به امید خدا با خیال آسوده تری خودشان را برای رویداد‌های پیش رو و از جمله المپیک آماده کنند.

علی‌نژاد گفت: به لطف الهی برای اولین سال تمامی مجامع عمومی ۵۱ فدراسیون ورزشی ما برگزار شد و به علت اپیدمی کرونا این مجامع را به صورت وبیناری برگزار کردیم. خوشبختانه یک ساماندهی خوبی از این جهت شکل گرفت. انتخابات ۱۴ فدراسیون را برگزار کردیم که آنهم به نوبه خود عدد قابل توجه‌ای بود. من فکر می‌کنم اقداماتی مانند رفع تعلیق جودوی ایران، تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال و برگزاری انتخابات بسیار سالم در این حوزه و جلوگیری از خطرات احتمالی که پیش روی فدراسیون شطرنج بود و مواردی از این دست هم از اقدامات بسیار مهمی بود که در سال ۹۹ صورت گرفت.
 
توزیع بودجه در فدراسیون‌ها

او افزود: یکی از اقدامات بسیار خوب ما که برای اولین بار هم صورت گرفت این بود مبانی روشن و واضحی را برای تخصیص منابع مالی به فدراسیون‌ها ایجاد کردیم. با ارزیابی عملکرد فدراسیون‌ها در سال ۹۸ با حضور معاونت وزارتخانه و ۱۲ اداره کل فدراسیون‌ها ارزیابی شدند و این ارزیابی عملکرد مبنایی شد برای توزیع بودجه در فدراسیون‌ها که در نهایت هم در جلسه شورای معاونین تصویب شد و به تایید وزیر محترم هم رسید. در عین حال در مهرماه سال ۹۹ قانون اهداف، اختیارات و وظایف وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شد که در ضمن آن آیین نامه‌های متعددی نوشته شده است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ضمن تبریک فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: ارزیابی من از سالی که گذشت برای ورزش ایران خوب است. امیدوارم سال جدید برای همه عزیزان سالی فرخنده، پر از برکت و سلامتی باشد. این پاندمی ویروس نحس کرونا نیز رخ ببندد.
 
امیدوارم ۱۴۰۰ برای ورزش هم سال خوبی باشد سالی که چند رقابت مهم و بین المللی مانند المپیک، پارالمپیک، بازی‌های کشور‌های اسلامی، المپیک زمستانی، بازی‌های ساحلی مسابقات داخل سالن و ورزش‌های رزمی آسیا را در پیش داریم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۵۴۴۹۹، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
0
بهترين رسانه در زمينه رصد مديران ورزشي و ديده شدن اهمال كاري آن ها همين شعار سال هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین