پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۸۰
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از تشویق بخش خصوصی با هدف احداث نیروگاه‌های مولد کوچک یا DG براساس برنامه تدوین شده شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۵ خبر داد.
شعارسال: به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد داود راهزادی در نشستی با عنوان اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: برای اجرایی نمودن پروژه‌های برق در این استان باید براساس شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اقدام نمود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: تحقق شعار سال مد نظر رهبری انقلاب سرلوحه تمامی برنامه‌های این شرکت در سالجاری است.

راهزادی با بیان اینکه توجه به شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برای اجرایی نمودن پروژه‌ها از سوی مدیران و مسولان بایستی بطور ویژه مدنظر قرار گیرد، خاطرنشان کرد: توجه به این شعار می‌تواند راهکار اساسی برای اجرایی نمودن پروژه‌ها باشد.

وی با اشاره به اینکه برنامه عملیاتی اقتصاد مقاومتی شرکت در سال 95در حوزه‌های مختلف طراحی شده است، گفت: توزیع بیش از 2 هزار لامپ Led در بین مصرف کنندگان، برگزاری همایش‌ها و سمینارهای باهدف کاهش مصرف انرژی، تامین برق روستاهای دور از شبکه و سخت گذر و واگذاری پنل‌های خورشیدی به عشایر از دیگر برنامه‌های تدوین شده در سالجاری است.

راهزادی، بهینه سازی شبکه، تعمیرات خط گرم، تعویض انشعابات معیوب، افزایش فیدرهای فشار متوسط، تعویض شبکه‌های فرسوده با کابل‌های خود نگهدار و کاهش طول فیدرهای فشار ضعیف را از مهم‌ترین برنامه‌های تدوین شده شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در سال اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: در اولویت قرار دادن خرید از تولیدات داخل، به کارگیری سیستم کنترل پروژه در زمینه صرفه جویی به منظور کاهش هزینه‌های غیر ضروری و انجام تمامی معاملات قانون مناقصات و آئین نامه معاملات شرکت از دیگر برنامه‌های تدوین شده شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.

راهزادی از تشویق بخش خصوصی باهدف احداث نیروگاه‌های مولد کوچک یا DG براساس برنامه تدوین شده شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در سالجاری خبرداد.

وی گفت: کمک به کاهش مصرف ویژه فرآیندهای صنعتی و ممیزی انرژی در صنایع و ادارات از دیگر برنامه‌های مدنظر شرکت در این ارتباط است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تابناک کهگیلویه، تاریخ انتشار: شنبه 28 فروردین 1395، کدخبر: ۲۱۳۲۶۰، www.tabnakkohkiluye.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین