پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۹۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۷
نماینده مجلس دهم گفت: اگر اصولگرایان بخواهند یک کاندایدی برتر معرفی کنند به نظرم باید به سراغ لاریجانی بروند و از او حمایت کنند.
شعار سال: غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در انتخابات مجلس یازدهم که در نهایت اعتبارنامه او توسط این مجلس رد شد، درباره انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و احتمال حضور علی لاریجانی در این دوره از انتخابات گفت: آمدن لاریجانی و رئیس جمهور شدنش یک تصمیم حکومتی است.

وی اضافه کرد که علاوه بر لاریجانی تصمیم برای رئیس جمهور شدن عارف، جهانگیری و رضایی هم بستگی به نظر حاکمیت دارد. البته وقتی می‌گویم حاکمیت و یا تصمیم حکومتی، یعنی شورای نگهبان هم در آن دخیل است. این حکومت است که تصمیم می‌گیرد.

تاجگردون گفت: اگر اصولگرایان بخواهند یک کاندایدی برتر معرفی کنند به نظرم باید به سراغ لاریجانی بروند و از او حمایت کنند. آن‌ها که می‌خواهمد رای معتدلین را جمع کنند و همزمان عقل حکومتی هم به خرج دهند بهترین گزینه شان آقای لاریجانی خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیده‌بان ایران، تاریخ انتشار ۱۴ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۴۷۰۳، www.didbaniran.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
0
دوباره دارن انتخابات رو زير سوال مي برن كاري كه هر چهار سال يكبار ازشون سر ميزنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین